ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 51
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Սաթենիկ Միրզոյան
Երաժշտությունը կրտսեր դպրոցում

Կարինե Պետրոսյան
Ռուսերենի և հայերենի համագործակցային ուսուցում. նախագիծ

Մեթոդական մշակումներ

Նաիրա Նիկողոսյան
Ժամանակը, Մարդը և իր ստեղծած տեխնոլոգիաները

Гаяне Парванян
Играя, учим русский язык.

Նելլի Թովմասյան
Խմբային աշխատանքի կազմակերպում. ուսումնական գործիքը` նեթբուք

Հասմիկ Ղազարյան
Հեքիաթից մինչև աուդիոգիրք

Հասմիկ Թոփչյան
Դիջիտեքյան մեր պատմությունը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիաստեղծագործական աշխատանք

Լուսինե Փաշայան
Mskh.am-ը՝ ուսումնական կայք

Արմինե Մնացականյան
Մեր խաղարկային դատարանը. մեդիան սովորողների օգնական

Հասմիկ Նալբանդյան
Սովորողին և ուսուցչին ուղղված չափորոշչային պահանջներ

Անահիտ Գևորգյան, Անահիտ Գրիգորյան
Մեդիան «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի արդյունավետ իրականացման պայման

Սրբուհի Աղաբաբյան
Երգով օտար լեզվի ուսուցում կրտսեր դպրոցում

Анна Мкртумян
Как я прохожу тему “Времена года” в начальной школе

Արևիկ Բաբայան
Համացանցն ու ֆիլմերը մեր օգնականն են

Հայարփի Տոնոյան
1-ին դասարանցու ուսումնական թղթապանակ

Շահանե Նիկոլայան
Օտար լեզվի տառերի ուսուցման մասին

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիակրթություն բոլորի համար՝ ներառյալ հատուկ կարիք ունեցող երեխաները

Աշոտ Բլեյան
Մեդիան` անընդհատ աշխատանքի հնարավորություն

Нонна Григорян
Информационная культура учащихся и роль библиотеки

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Mane Gevorgyan
The open door


Հնդկական զրույցներ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Տեառնընդառաջի ծեսը Հայաստանում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Թամազյան Մարգարիտ
Նախակրթարանային մոդել-խմբասենյակ. ամենակրտսերների մուտքը մեդիա

Տաթև Բլեյան
Ամենօրյա համոզում, որ դու կարող ես…

Լուսինե Ալեքսանյան
Սոցիոլոգի ծառայությունը կրթահամալիրիում

Անուշ Ասատրյան
Մեր բուսաբանական լաբորատորիան՝ մեզ ուսուցիչ

Շամիրամ Պողոսյան
Մեդիակրթություն ծնողների համար

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Վահրամ Թոքմաջան
Գիտակների ակումբ

Աննա Հայրոյան
Ամեն ինչ սկսվում է նախակրթարանից

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Նարինե Պետրոսյան
Մարդու իրավունքներ և քաղաքացիական կրթություն

Տաթև Թամազյան
Հաջորդ տարի` նաև «Լավագույն լուսանկարչական շարք»
Ամեն ինչ սկսվում է նախակրթարանից

Ամեն ինչ, իրոք, սկսվում է նախակրթարանից:

Երկու-երեք տարեկանից սկսած երեխայի շփումը մեդիամիջոցների հետ, դրանց կիրառումը նրա գործունեության ընթացքում նպաստում են երեխայի ազատ զարգացմանը: Թվային տեխնիկան սաներին ինքնասպասարկման, ինքնարտահայտման ստեղծագործելու հնարավորություն է տալիս: Երեխան ակտիվ գործունեությամբ նոր ինֆորմացիա է ձեռքբերում, իմացածը փոխանցում ընկերոջը: Նրա համար տեխնիկան խաղալիք է, և հետաքրքրությունից դրդված՝ նա ուսումնասիրում է, սեղմում ստեղները, անգամ կոտրելու քայլեր անում: Ուզես թե չուզես, մեր օրերում թվային տեխնիկան մուտք է գործել ամենուր՝ տուն, պարտեզ, և բոլորս ակամա շփվում ենք դրա հետ, այն այսօրվա փոքրերի իրական աշխարհն է: Այո, հենց երկու տարեկանից երեխան կարող է ձեռք տալ թվային տեխնիկային, շոշափել այն, օգտվել` նկարել, ձայնագրել, միացնել, անջատել, ձայնը բարձրացնել, իջեցնել` ամենևին չփչացնելով այն: Ճստիկ-պստիկներն իրենց բլբլոցով, համով մռութիկներով, լացով թե ծիծաղով, կամակորությամբ թե մտերմությամբ օգնում են ուսումնական նյութեր պատրաստելուն, խմբասենյակում իրենք իրենց դիտել, տանը ծնողների հետ mskh.am կայքում իրենց մասին օրվա գործունեության նյութը փնտրել, իրենց ընկերների մասին պատմել, իր խաղացած-բեմադրած ոտանավորը, խաղիկը, հանելուկը, առած-ասացվածքը, հորինած հեքիաթը, երգերը լսել:

Դիջիթեքին ներկայացրած ուսումնական նյութերը տեսագրվել կամ ձայնագրվել են Նոր դպրոց-պարտեզի նախակրթարանում սաների գործունեության ընթացքում: Դրանք խաղերեն, խաղիկներ, հաշվերգեր:

Ժողովրդական խաղ «Մատիկները»

Աթաբեկ Խնկոյան «Կաչաղակը»

Ժողովրդական խաղ «Ճվիկ -ճվիկ»

Ժողովրդական խաղ «Էկեդուկե»

Աթաբեկ Խնկոյան «Կաչաղակը»

Աթաբեկ Խնկոյան «Բզեզ»

Հ. Թումանյան «Առաջին ձյունը»

Աթաբեկ Խնկոյան «Աղունակ»

Աթաբեկ Խնկոյան «Աքաղաղն ու կտուրը»

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ