ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 51
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Սաթենիկ Միրզոյան
Երաժշտությունը կրտսեր դպրոցում

Կարինե Պետրոսյան
Ռուսերենի և հայերենի համագործակցային ուսուցում. նախագիծ

Մեթոդական մշակումներ

Նաիրա Նիկողոսյան
Ժամանակը, Մարդը և իր ստեղծած տեխնոլոգիաները

Гаяне Парванян
Играя, учим русский язык.

Նելլի Թովմասյան
Խմբային աշխատանքի կազմակերպում. ուսումնական գործիքը` նեթբուք

Հասմիկ Ղազարյան
Հեքիաթից մինչև աուդիոգիրք

Հասմիկ Թոփչյան
Դիջիտեքյան մեր պատմությունը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիաստեղծագործական աշխատանք

Լուսինե Փաշայան
Mskh.am-ը՝ ուսումնական կայք

Արմինե Մնացականյան
Մեր խաղարկային դատարանը. մեդիան սովորողների օգնական

Հասմիկ Նալբանդյան
Սովորողին և ուսուցչին ուղղված չափորոշչային պահանջներ

Անահիտ Գևորգյան, Անահիտ Գրիգորյան
Մեդիան «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի արդյունավետ իրականացման պայման

Սրբուհի Աղաբաբյան
Երգով օտար լեզվի ուսուցում կրտսեր դպրոցում

Анна Мкртумян
Как я прохожу тему “Времена года” в начальной школе

Արևիկ Բաբայան
Համացանցն ու ֆիլմերը մեր օգնականն են

Հայարփի Տոնոյան
1-ին դասարանցու ուսումնական թղթապանակ

Շահանե Նիկոլայան
Օտար լեզվի տառերի ուսուցման մասին

Լուսինե Բարսեղյան
Մեդիակրթություն բոլորի համար՝ ներառյալ հատուկ կարիք ունեցող երեխաները

Աշոտ Բլեյան
Մեդիան` անընդհատ աշխատանքի հնարավորություն

Нонна Григорян
Информационная культура учащихся и роль библиотеки

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Mane Gevorgyan
The open door


Հնդկական զրույցներ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Տեառնընդառաջի ծեսը Հայաստանում

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Թամազյան Մարգարիտ
Նախակրթարանային մոդել-խմբասենյակ. ամենակրտսերների մուտքը մեդիա

Տաթև Բլեյան
Ամենօրյա համոզում, որ դու կարող ես…

Լուսինե Ալեքսանյան
Սոցիոլոգի ծառայությունը կրթահամալիրիում

Անուշ Ասատրյան
Մեր բուսաբանական լաբորատորիան՝ մեզ ուսուցիչ

Շամիրամ Պողոսյան
Մեդիակրթություն ծնողների համար

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Վահրամ Թոքմաջան
Գիտակների ակումբ

Աննա Հայրոյան
Ամեն ինչ սկսվում է նախակրթարանից

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Նարինե Պետրոսյան
Մարդու իրավունքներ և քաղաքացիական կրթություն

Տաթև Թամազյան
Հաջորդ տարի` նաև «Լավագույն լուսանկարչական շարք»
Գիտակների ակումբ

Նախագիծ

Գիտակների ակումբը նպաստում է սովորողների տրամաբանության զարգացմանը, արդյունավետ, ուսումնական ժամանցի կազմակերպմանը:

Ինտելեկտուալ խաղերն այսօր տարածում են ունեն ամբողջ աշխարհում, և բազմաթիվ զարգացած երկրների (Անգլիա, Գերմանիա) որոշ կրթական համակարգերի բաղկացուցիչ մասն են հանդիսանում:

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում, հաշվի առնելով նաև անցկացված վերջին առաջնությունները, ակումբը կայացել է: Ակումբն իր գործունեությունը կարող է ձևավորել ոչ միայն միջին և բարձր տարիքի սովորողների, այլ նաև կրտսեր դպրոցականների համար:

Այսօր կան շուրջ 15 խաղային մոդելներ, որոնք կարող են կապվել ամենատարբեր ուսումնական դասընթացների հետ և իրենց մեջ ներառել ուսումնական գրեթե բոլոր բնագավառները:
Լեզվական հմտությունները կարող է զարգացնել, օրինակ, այս տիպի առաջադրանքը: «2000թ. ԱՄՆ նախագահական ընտրությունների ժամանակ տեղի ունեցան մի շարք սկանդալներ: Դրանց թվում կար մեկը` սոցիալական գովազդի տեսքով: Այն հրապարակել էին հանրապետականները: Այդ գովազդում, նրանք դեմոկրատներին անվանում են բյուրոկրատներ: Գումարած այս հանգամանքին, չորս տառ, այդ բառում ընդգծված էր, որոնցից կազմվում էր մեկ այլ բառ` BureaucRATS: Թարգմանեք ընդգծված բառը հայերեն»:
Նմանատիպ բազմաթիվ այլ հարցեր և խաղային մոդելներ կարող են կիրառվել առարկայական ծրագրերի շրջանակում:

Ակումբի գործունեությունը

1. Տարբեր տարիքային սովորողների առաջնությունների և դասարանային խաղերի կազմակերպում (հայերեն, ռուսերեն անգլերեն, նախնական փուլի համար):

2. Ներհամայնքային և միջհամայնքային մրցաշարերի կազմակերպում:

3. Հաշվի առնելով «Գանձասար» ճամբարի փորձը` կազմակերպել համահայկական ինտելեկտուալ մրցաշարեր, որոնք կունենան սեզոնային բնույթ և կենթարկվեն անցկացման վայրի ռոտացիոն սկզբունքին:

4. Այս ամենի փաստագրումից հետո կարելի է դիմել ՄԱԿ-ին` միջազգային մրցաշարեր կազմակերպելու իրավունք ստանալու համար:

5.Յուրաքանչյուր շաբաթ կկազմակերպվեն հանդիպումներ ակումբի աշխատանքներին մասնակցող բարձր տարիքի սովորողների հետ` խաղային նոր մոդելներ և հարցաշարեր մշակելու համար:

6.Օգտագործելով կրթահամալիրի ներքին ցանցը և տարբեր սոցիալական կայքեր` ակումբի գործունեությունը կդառնա շատ ավելի արդյունավետ և զանգվածային (փորձարկումն արվել է ֆեյսբուք սոցիալական կայքում, վերջին օրերին մեկ խաղին մասնակցել է շուրջ 45 մարդ):

7.Ակումբի ծրագրերում և իրականացվող միջոցառումներում լայնորեն կիրառվել և կիրառվում են մեդիա գործիքներն ու հմտությունները: Դրանք նպաստում են հարցերն առավել գրավիչ դարձնելուն: Օգնում են համադրելու լսողական և տեսողական ունակությունները: 

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ