ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 35
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Արմինե Բաբայան
Նորավանքի վանքային համալիրը և ճարտարապետ Մոմիկը

Հասմիկ Ղազարյան
Գրաբար

Гаянэ Парванян
Обучение говорению на русском языке как неродном

Աիդա Պետրոսյան
Զրույց 2-4 տարեկանների հետ 2-4 տարեկանների բարեկամների համար

Լեո
Ղազարոս Աղայան

Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Փաշայան
Թատրոնը կրտսեր դպրոցում

Տաթևիկ Թամազյան
Զատկական ծես. նախագիծ

Հասմիկ Ղազարյան
Թարգմանությունը՝ մայրենին մշակելու լավագույն միջոց

Ժաննա Հակոբյան
Բանաձևերի և կանոնների փոխարեն կոմիքսներ

Жанна Акопян
Вместо формул и правил – комиксы.

Դավիթ Մինասյան
Հաշվարկման համակարգեր, որոնք օգտագործվում են համակարգչում

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Պաոլո Ֆրերե
Ճնշվածների մանկավարժություն

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Գևորգ Հակոբյան
Ուսումնական ճամփորդություն ԱՄՆ Կենտուկի

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրից
Նորարար ուսուցիչների հայաստանյան 2-րդ ֆորումին ներկայացված նախագծեր

Լուսինե Մանուկյան
Կայքը` որպես ուսումնական միջավայր

Նաիրա Հարությունյան
Համակարգիչն ու առողջությունը. նախագիծ

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Շամիրամ Պողոսյան
Կարևորում եմ «Հայրենագիտության և էքսկուրսավարության» դասընթացը
Թատրոնը կրտսեր դպրոցում

Անտուան Դը Սենտ Էքզյուպերիի «Փոքրիկ իշխանը»

«Իմացումի հրճվանք» ծրագիրն իրենից ներկայացնում է կրտսեր դպրոցում դասավանդվող առարկաների, այդ թվում նաև թատրոն առարկայի ինտեգրված ուսուցում:

Ծրագիրը նաև իրագործում է «Ավագների և կրտսերների դպրոց» ենթածրագիրը, որի շրջանակում բեմադրվեց Անտուան Դը Սենտ Էքզյուպերիի «Փոքրիկ իշխանը» ներկայացումը: Ներկայացման կազմակերպման ողջ ընթացքը ուսումնական գործընթացի բաղկացուցիչ մասն է կազմել` նպատակ ունենալով խրախուսել արտադասարանային ընթերցանությունը և լուծելով մի շարք խնդիրներ (ծանոթացում համաշխարհային գրականության նմուշներից մեկին, գեղագիտական ճաշակի ձևավորում և զարգացում, ծանոթացում նկարչության և մոդելավորման աշխատանքերին, համակարգչային մի քանի ծրագրերի կիրառում և ամրապնդում):

Ներկայացման բեմադրման աշխատաքների մասնակիցն ու կազմակերպողը 6-րդ և 3-րդ դասարանցիներն են, նրանց համատեղ աշխատանքի, համագործակցության արդյունքում բացի վերը թվարկված խնդիրներից լուծվում է մի կարևոր խնդիր. միասին` մեծով ու փոքրով աշխատելու կարողության ձևավորումը, համագործակցությունը:
 

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ