ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 56
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Աշոտ Բլեյան
Ստեղծագործական հավաքի մասնակցությունը ուսումնական-հետազոտական-ստեղծագործական աշխատանք է

Նունե Մովսիսյան
Բլոգի կիրառումը մայրենի լեզվի ուսուցման մեջ

Մեթոդական մշակումներ

Շողեր Միրզոյան
Երաժշտության ունկնդրում

Լուսինե Բուշ
Աշխատանք տանը, աշխատանք դպրոցում

Մարգարիտ Հարությունյան
5-6-րդ դասարանցի սովորողի ուսումնական աշխատանքը մայրենիի լեզվից

Յուրա Գանջալյան
Լսել, լսել ու նորից լսել

Լուսինե Ալեքսանյան
Սոցիոլոգիայի ուսուցումը՝ սոցիոլոգիական անհրաժեշտ ուսումնասիրությունների կազմակերպում

Լիլիթ Բաբայան
Մոդել դասարան, որի նախագիծը ուսումնական աշխատանք է

Հասմիկ Ղազարյան
Մեդիակրթություն. ինչ է դա

Նվարդ Սարգսյան, Մարգարիտ Սարգսյան
Բլոգ՝ ինքնարտահայտման, ինքնադրսևորման, աշխատանքի և ուսուցման ժամանակակից մեդիա-միջավայր

Ուսումնական նյութեր

Աննա Գանջալյան
Առաջին, երկրորդ դասարանում անգլերենի ուսուցման էլեկտրոնային ռեսուրս

Ծիսական տոնացույց

Աշոտ Բլեյան
Կենտրոնում Դուք եք

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Շամիրամ Պողոսյան
Սովորողի ուսումնական աշխատանքի կազմակերպումը դպրոցում: Սովորողի ուսումնական աշխատանքի կազմակերպումը տանը:

Հերմինե Անտոնյան
Կրթական բլոգոսֆերան

Անահիտ Ավագյան
«Իմացումի հրճվանք» ծրագրի համալիր կաբինետ

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Աննա Օհանյան, Սուսան Դավթյան
Մասնագետի աշխատանքը` մասնագիտական խորհրդատվութուն, անհատական կամ խմբային թերապևտիկ աշխատանք

Մարգարիտ Թամազյան
Գարնանային բակ-պարտեզ

Կարինե Պետրոսյան, Սոֆյա Այվազյան, Անահիտ Եղյան
Հեռանկարային և հետաքրքիր աշխատանք

Աննա Հայրոյան
2-3 տարեկանների խնամքի և զարգացման մոդել միջավայր

Մարթա Ասատրյան
Էկոխորհրդարան. նախագիծ

Իվետա Ջանազյան
Մեր հայրենագիտական ակումբը

Մարգարիտ Սարգսյան
Սովորողների նախասիրությունների և օժտվածության զարգացում ակումբներում

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Սաթենիկ Միրզոյան
Երաժշտությունը նախակրթարանում

Շուշան Ազատյան
Սովորողի աշխատանքը ակումբում

Մանուշակ Աբրահամյան
Գիտափորձը մեր դասարանում

Տաթև Թամազյան
Հարցադրում ինձ
2-3 տարեկանների խնամքի և զարգացման մոդել միջավայր

2-3 տարեկանների խնամքի և զարգացման մոդել խմբասենյակում ամենաուրախ և ամենասիրելի վայրը բեմն է: Բեմ, որտեղ երեխաները երգում և պարում են, թռվռում են, հեքիաթներ են բեմադրում, խաղում են, պրոյեկտորի միջոցով մուլտֆիլմեր, կայքում տեղադրված մեր և մյուս խմբերի նյութերն են դիտում:
Ամեն անգամ երեխաները բեմ բարձրանալիս նախ` հանում են իրենց հողաթափերը, հագնում են գուլպաներ և մեկ քայլ անելով` բարձրանում են: Ազատ, անվտանգ, բաց տարածություն, որտեղ շարունակվում է խաղը, ուր երեխան ինքնավստահության հնարավորություն է ստանում`դառնալով իրերի,
գործողությունների, հարաբերությունների տերը` ինքն իրեն հարգելու,
ինքնաճանաչողության, հաղորդակցման որակ ձեռք բերելուն:

Այստեղ սպունգե գույնզգույն ներքնակներով երեխաներն իրենց նախաձեռնությամբ տնակի, սարի, նավակի, արևի և այլ առարկանների տեսարան են սարքում և հետաքրքիր խաղեր են կազմակերպում: Դա նպաստում է երեխայի տրամաբանության, երևակայության զարգացմանը:
Նրանց համար հանգստի ժամն էլ խաղ է, որտեղ պետք է ամեն մեկը իր սիրած գույնի ներքնակին պառկի (կամ իր տնակի մեջ լինի), ունենա ավտանգ, հիգիենիկ, հանգիստ քուն: Առաջին հայացքից զարմացնում է շատերին (անկողնու մեջ չի քնու՞մ): Դե, հիմա արի ու ասա, թե ինչ տարբերություն բեմի բարձրության և մահճակալի միջև: Երկուսն էլ հատակից բարձր են, բայց մեր խմբասենյակի երեխաները քնում են ավելի ազատ, ամենակարևորը` անվտանգ: Երբ երեխաները քնած են, ես չեմ անհանգստանում, որ երեխաները կընկնեն կամ էլ գլուխները կհարվածեն մահճակալի որևէ հատվածի:
Խմբասենյակում առանձնացված է խոհանոցը`իր կահույքով, տաք և սառը ջրով: Կահույքի մեջ տեղադրված են երեխաների սպասքեղենը, այն ամենը, ինչը որ անհրաժեշտ է երեխաներին: Երեխաները հաց են ուտում ըստ ռեժիմի, օրը երեք անգամ:

Մեր գործունեությանը ծանոթացեք մեր ֆիլմերով.

ՆԱՎԱԿ
 
ՏՆԱԿՈՒՄ

ՈՒՐԱԽ ՃՍՏԻԿ -ՊՍՏԻԿՆԵՐԸ

ԵՌԱՆԿՅՈՒՆ

ԱՍՏԻՃԱՆՆԵՐԸ

ՄԱՐՄՆԱՄԱՐԶՈՒԹՅՈՒՆ

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ