ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 58
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Նունուֆար Սմբատյան
Ես մեդիագետ եմ...

Թամար Հարությունյան
Եռաչափ տարածության գծագրում

Անուշ Իսկանդարյան
Աշխատանքը` հետաքրքիր և ուսուցանող

Հասմիկ Թոփչյան
Մայրենի լեզվի ուսումնական կաբինետ

Մեթոդական մշակումներ

Արմինե Մնացականյան, Հասմիկ Ղազարյան
Տանը իրականացվող ուսումնական աշխատանքի կազմակերպում

Արտակ Զարգարյան
Համացանցից օգտվելու գրագիտություն

Սեդա Խաչատրյան, Տաթև Մելքոնյան, Անահիտ Աղասյան
Սովորողի ուսումնական աշխատանքի կազմակերպումը դպրոցում և տանը

Նոնա Գրիգորյան
Տեխնոլոգիայի «Մեդիագրադարան» դասին

Հերմինե Կոստանյան
Մեր սովորող-խոհարարները հանգիստ կարող են աշխատել այդ ոլորտում

Հռիփսիմե Առաքելյան
Դաստիարակի բլոգ

Ուսումնական նյութեր

Раиса Погосян
raisapogosyan.wordpress.com

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Մարիետ Սիմոնյան
Մեդիան թռիչքային զարգացում ունի: Հո հետ չե՞նք մնալու

Գևորգ Հակոբյան
Ուսումնական գործի կազմակերպումը ավագ դպրոց վարժարանի 12-րդ դասարանում

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Արուսյակ Վարդանյան
Մեդիագրագիտությունը կրտսեր դպրոցում

Գոհար Բալջյան
Ակտիվ, շարժուն, ժամկետներ և սահմաններ չճանաչող գործունեություն

Արթուր Բլեյան
Մեդիակրթությունը արհեստների դպրոցում

Մարի Գաբանյան
Գրադարանի դերը կաբինետային ուսուցման գործում

Սոֆա Գրիգորյան, Մարինե Մկրտչյան, Մերի Առաքելյան
Ծեսով յուրացնենք մեզ փոխանցված մշակույթը

Լուսինե Ալեքսանյան
Ուսուցման կազմակերպումը ավարտական 12-րդ դասարանում

Ելենա Սարգսյան
ՏՀՏ հմտությունների յուրացումը և զարգացումը` դասավանդողին ուղղված պահանջ

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Տաթև Խլոյան
Տեխնոլոգիական գործունեություն 2-րդ դասարանում

Սրբուհի Աղաբաբյան, Գոհար Սմբատյան
Հիգիենիկ հմտությունների և ինքնուրույնության ձևավորման միջավայր

Լուսինե Գափլանյան
Նախադպրոցականի զարգացման նոր մոդել միջավայր

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Կարինե Թահսիլդարյան
Լրագրություն և բլոգ

Աննա Էլնազարյան
Ուսումնական օրացույցը` որպես ուսուցման կազմակերպման գործիք

Թամար Ղահրամանյան
Մեդիագրադարանը, ուսումնական կաբինետը` ուսուցման կազմակերպման արդյունավետ միջավայր

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկոտուր 2012–ը կայացավ, բայց չավարտվեց
Հիգիենիկ հմտությունների և ինքնուրույնության ձևավորման միջավայր

Երեխաների հիգիենիկ հմտությունները ձևավորվում են նախակրթարանում: Այս տարիքում երեխաների նյարդային համակարգը շատ ճկուն է: Նախակրթարանում ձևավորված հմտությունները հետագայում դառնում են սովորություններ, իսկ սովորությունները պահպանվում են ողջ կյանքում:

Քանի որ նախակրթարանում երեխաների հագնվելը, սնվելը, լվացվելը սիստեմատիկ բնույթ են կրում, ուստի ճիշտ է այդ տարիքից սկսած թույլ տալ, որ երեխաները այդ պարզագույն գործողություններում ցուցաբերեն ինքնուրույնություն, իրենք սպասարկեն իրենց, որի արդյունքում մարդու մոտ ձևավորվում են կարգապահությունը ու կազմակերպվածությունը: Ճիշտ պահը բաց թողնելու դեպքում, հնարավոր է, որ երեխան դառնա անփույթ, թափթփված ու անկարգապահ:

Նախակրթարանում այս հմտությունները և ինքնուրույնությունը զարգացնելու համար անհրաժեշտ է ստեղծել այնպիսի միջավայր, որը չի խոչընդոտի այդ գործընթացին, այլ կնպաստի:
Հիգիենիկ հմտությունների և ինքնուրույնության արդյունավետ ձևավորման հիմնական պայմաններն են.

  • Գրավիչ, հարմարավետ և անվտանգ միջավայր
  • Համագործակցություն
  • Մեծերի (դաստիարակ, դայակ, ծնող) անձնական օրինակ

Գրավիչ, հարմարավետ և անվտանգ միջավայր ասելով` ի նկատի ունենք մաքուր, ընդարձակ և լուսավոր խմբասենյակ` համապատասխան կահավորանքով, որն ապահովում է գործունեության բոլոր ձևերի իրագործումը (լվացվել, սնվել, քնել, խաղալ): 

 Նախակրթարանի կահավորանքի մեջ կարևոր դեր ունի նաև հայելին: Նայելով հայելուն` երեխան ոչ միայն բացահայտում է իրեն, այլ նաև գնահատական տալիս իր արտաքին տեսքին, վերացնում իր հագուստի և արտաքին տեսքի թափթփվածությունը: Այսպիսով, երեխայի մոտ ձևավորվում է ճիշտ ինքնագնահատումը. նա սկսում է հետևել իրեն: 

Ինքնուրույնություն և հիգիենիկ հմտությունների ձևավորման գործում շատ կարևոր է ընտանիքի հետ համագործակցությունը. ծնողները անընդհատ պետք է զարգացնեն այն հմտությունները, որոնք իրենց երեխան ձեռք է բերել նախակրթարանում:
Տեսեք մեր «Բարի լույս, պարտեզ» շարքը, Կարեն Մարգարյանի բարիլույսը

 Պետք է միշտ հիշել, որ երեխաները այս տարիքում (2-5 տարեկան) շատ ուշադիր են և ընդօրինակելու հակում ունեն: Այդ իսկ պատճառով շատ կարևոր է մեծերի` ծնողի, դաստիարակի և նախակրթարանի այլ աշխատողի օրինակը: Խմբի դաստիարակը, դայակը պետք է միշտ կոկիկ հագնված լինի, երեխաների հետ փոխի կոշիկները և հագնի հողաթափեր, ճաշելու ժամանակ սովորեցնի գդալը ճիշտ բռնել, հացը չփշրել, չթափել, ճաշելուց առաջ նախ ինքը «բարի ախորժակ» ասի, ճաշելիս կամ հետո էլ` «շնորհակալություն»:

Մեր կրթահամալիրում նախակրթարանի միջավայրը` իր 2-5տարեկանների մոդել խմբասենյակներով, բակ-պարտեզներով, ամառային լողափերով լիովին նպաստում է երեխայի ինքնուրույնությանը ու հիգիենիկ հմտությունների ձևավորմանն ու զարգացմանը: 

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ