ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 35
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Արմինե Բաբայան
Նորավանքի վանքային համալիրը և ճարտարապետ Մոմիկը

Հասմիկ Ղազարյան
Գրաբար

Гаянэ Парванян
Обучение говорению на русском языке как неродном

Աիդա Պետրոսյան
Զրույց 2-4 տարեկանների հետ 2-4 տարեկանների բարեկամների համար

Լեո
Ղազարոս Աղայան

Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Փաշայան
Թատրոնը կրտսեր դպրոցում

Տաթևիկ Թամազյան
Զատկական ծես. նախագիծ

Հասմիկ Ղազարյան
Թարգմանությունը՝ մայրենին մշակելու լավագույն միջոց

Ժաննա Հակոբյան
Բանաձևերի և կանոնների փոխարեն կոմիքսներ

Жанна Акопян
Вместо формул и правил – комиксы.

Դավիթ Մինասյան
Հաշվարկման համակարգեր, որոնք օգտագործվում են համակարգչում

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Պաոլո Ֆրերե
Ճնշվածների մանկավարժություն

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Գևորգ Հակոբյան
Ուսումնական ճամփորդություն ԱՄՆ Կենտուկի

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրից
Նորարար ուսուցիչների հայաստանյան 2-րդ ֆորումին ներկայացված նախագծեր

Լուսինե Մանուկյան
Կայքը` որպես ուսումնական միջավայր

Նաիրա Հարությունյան
Համակարգիչն ու առողջությունը. նախագիծ

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Շամիրամ Պողոսյան
Կարևորում եմ «Հայրենագիտության և էքսկուրսավարության» դասընթացը
Կայքը` որպես ուսումնական միջավայր

Կայքը սովորողների համար ծառայում է որպես ուսումնական միջավայր: Նախագիծը ներառում է կայքի առավելագույն գործածում դասապրոցեսի ընթացքում՝ ներառելով կայքի բոլոր հնարավորությունները: Օգտագործվում է նաև որպես ուսումնական ռեսուրս: Աշխատում է լրագրողների խումբ:

Նախագծի ընթացքում օգտագործվում են բազմաթիվ մեթոդական հնարքներ, որոնց թվում են «Խճանկարը», «Մի բառ ես, մի բառ դու», «Jigsaw-տեքստային փազլ» և այլն:

Այս նախագծի շարջանակներում սովորողները վերը նշված մեթոդական հնարքները կիրառել են Մ. Սարյանին նվիրված դասի ժամանակ: Մ. Սարյանի նկարի տարբեր մասերի (որոնք նախապես բաժանվել են սովորողներին) գրավոր նկարագրությունը մուտքագրել են համակարգիչների միջոցով: Այնուհետև նկարի մասերը հավաքելով՝ ստացել են ընդհանուր նկարը, որից հետո յուրաքանչյուրի մուտքագրած աշխատանքը էլեկտրոնային գրատախտակի միջոցով ստուգել ենք, խմբագրել և տեղադրել ենք մեր կրթահամալիրի ուսումնական կայքում՝ mskh.am-ում: Այսպիսով՝ սովորողները հմտացնում են իրենց գիտելիքները, ստեղծագործական միտքը` տեսողական, ճանաչողական հմտությունների զարգացման հետ համատեղ` օգտագործելով համապատասխան համակարգչային ծրագրեր: Մշակվում է խոսքը:

Այս նախագիծը սովորողին տալիս է ճանաչողական, ուսուցողական և ստեղծագործական բնույթի աշխատանք միաժամանակ կատարելու հնարավորություն և զարգացնում հմտությունները: Սովորողների և ուսուցչի համատեղ աշխատանքի արդյունքում ստացվում է գեղեցիկ ստեղծագործական աշխատանք: Մայրենիի հետ ինտեգրված են նաև այլ ոլորտներ` մշակույթ, արվեստ: Նախագծի ընթացքում օգտագործվում են ՏՀՏ միջոցներ և համակարգչային ծրագրեր:

Աշխատանքի ընթացքը`

  • ծանոթացում ընտրված նյութին (Վասիլի Օսոկին, «Մոլեգին նկարիչը» (Էսսե Մարտիրոս Սարյանի մասին), Մ. Սարյանի «Հայաստան» կտավը)
  • համացանցից Սարյանի մասին տեղեկությունների որոնում
  • վերլուծություն
  • նկարի հատվածների գրավոր նկարագրություն՝ խմբային աշխատանքով
  • նկարի հատվածից զգացողությունների և տպավորությունների վերարտադրություն՝ գրավոր աշխատանքի միջոցով
  • նկարների տարբեր հատվածների դասավորում` ամբողջական նկարը ստանալու համար
  • սովորողների ստեղծագործական աշխատանքի տեղադրում ուսումնական կայքում ՝ որպես ուսումնական նյութ
     
Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ