ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 34
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Արմինե Աբրահամյան
«Էլեկտրոնային մատենիկներ». նախագիծ

Լեո
Ղազարոս Աղայան

Մեթոդական մշակումներ

Թամար Սահակյան
Ինտերակտիվ թեստ «Ուղղագիծ հավասարաչափ շարժում»

Նունե Մովսիսյան
Ամենամսյա հաշվետվությունը` սովորողի գործունեության վիրտուալ ամփոփում

Դավիթ Մինասյան
Տասական համակարգի թվի փոխակերպումն այլ հաշվարկման համակարգի

Լուսինե Բուշ, Սրբուհի Աղաբաբյան
Դպրոց ենք գալիս առանց պայուսակի. նախագիծ

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Պաոլո Ֆրերե
Ճնշվածների մանկավարժություն

Մարիա Մոնտեսորի
Երեխայի տունը

Ռիչարդ Շաուլ
Պաոլո Ֆրերե «Ճնշվածների մանկավարժություն»

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ


Հանրապետության հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների ՏՀՏ հմտությունների զարգացում Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում

Նաիրա Դալուզյան
Կայքը որպես ուսումնական միջոց. նախագիծ

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ
Կայքը որպես ուսումնական միջոց. նախագիծ

Կայքը նաև ծառայում է, որպես դպրոցական առօրյայի մասին ծնողներին տեղեկացնելու միջոց: Կայքի այս առանձնահատկություններն էլ հիմք են հանդիսացել այս նախագծի ստեղծման համար:

Կայքի աշխատանքներ կազմակերպվում են ամեն օր: Ամեն առավոտ մենք ուսումնական գործընթացն սկսում ենք օրվա նորություններին ծանոթանալով, դրանց արձագանքելով:

Նախագծի նպատակն է կայքը գործածել որպես գեղարվեստական, տեղեկատվական, ճանաչողական, ինֆորմացիայի, փորձի, ուսումնական նյութերի փոխանակման, բանավոր խոսքի մշակման, ՏՀՏ հմտությունների զարգացման միջոց:

Նախագծի իրականացման ընթացքում յուրաքանչյուր սովորող կայքում ունենում է իր նյութը, պատումը:

Էլեկտրոնային գրատախտակի միջոցով հնարավոր է դառնում ամբողջ դասարանով ծանոթանալ կայքի նորություններին:

Կայքի հատուկ բաժնում տեղադրվում են սովորողների ստեղծած ուսումնական նյութերը, շնորհավորհանքները, հայտարարությունները, գրած շարադրություններն ու պատմությունները:

Աշակերտները սովորում են թարգմանություններ անել, միտքը հստակեցնել, ասելիքը խմբագրել, ավելի հասկանալի դարձնել:

Զարգանում են համակրգչից, էլեկտրոնային գրատախտակից, ֆոտոխցիկից օգտվելու հմտություները:

Սովորում են ինտերնետից օգտվել, ինֆորմացիա գտնել:

Նյութեր ենք տեղադրում: Կայքում տեղադրված նյութերը` թարգմանություններն ու հեքիաթները, կիրառում ենք դասերի ընթացքում, ընթերցանության դասաժամերին: Կազմակերպում ենք նյութերի քննարկումներ և երեխաների կարծիքները անմիջապես տեղադրում կայքում (կարծիքներ բաժնում): Պատասխանում ենք մեզ հետաքրքրող կարծիքներին:Կայքում եղած ռուսերեն նյութերը դասարանում կարդում ենք, թագմանում և քննարկում:

Երեխաները դասի ընթացքում կիրառում են ՏՀՏ միջոցներ (ֆոտոխցիկ, ձայնագրիչ, համակարգիչ) և օրվա մասին պատումը տեղադրում կայքում:

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ