ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 34
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Արմինե Աբրահամյան
«Էլեկտրոնային մատենիկներ». նախագիծ

Լեո
Ղազարոս Աղայան

Մեթոդական մշակումներ

Թամար Սահակյան
Ինտերակտիվ թեստ «Ուղղագիծ հավասարաչափ շարժում»

Նունե Մովսիսյան
Ամենամսյա հաշվետվությունը` սովորողի գործունեության վիրտուալ ամփոփում

Դավիթ Մինասյան
Տասական համակարգի թվի փոխակերպումն այլ հաշվարկման համակարգի

Լուսինե Բուշ, Սրբուհի Աղաբաբյան
Դպրոց ենք գալիս առանց պայուսակի. նախագիծ

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Պաոլո Ֆրերե
Ճնշվածների մանկավարժություն

Մարիա Մոնտեսորի
Երեխայի տունը

Ռիչարդ Շաուլ
Պաոլո Ֆրերե «Ճնշվածների մանկավարժություն»

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ


Հանրապետության հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների ՏՀՏ հմտությունների զարգացում Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում

Նաիրա Դալուզյան
Կայքը որպես ուսումնական միջոց. նախագիծ

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ
Դպրոց ենք գալիս առանց պայուսակի. նախագիծ

«Դասն առանց գրքի» (Book-free lessons)

Too many teachers see education as preparing kids for the past, not the future.

Marc Prensky

ՏՀՏ-ների կիրառումը որպես դասավանդման արդյունավետ միջոցներ կարող են կիրառվել սկսած առաջին դասարանից: Այլ են նպատակները, դասավանդման մեթոդները, գործածվող գործիքները, սակայն նպատակը մեկն է` դասավանդման մատչելիությունը և դասերի գրավչությունը: Թվային միջոցները աստիճանաբար գալիս են փոխարինելու գրքերին ու տետրերին, գրիչներին ու մատիտներին: Անգամ տեղեկատվական կրիչներն են աստիճանաբար դուրս գալիս կիրառումից` հուսալիության ցածր աստիճան ունենալու պատճառով: Վիրուսների պատճառով այդ կրիչները (ֆլեշ, խտասկավառակ) դառնում են վտանգավոր համակարգչի համար: Դրանց փոխարինելու է գալիս էլ.փոստերում և զանազան կայքերում (բլոգեր, վիկիներ- /blog, wiki/) տեղեկությունների պահպանման հնարավորությունը:

Դասավանդման համար անհրաժեշտ տարբեր թվային միջոցները կարող են ունենալ տարբեր նպատակներ և գործածավել տարբեր ոլորտներում: ՏՀՏ միջոցները կարող են հանդիսանալ և համադասարանական աշխատանքային գործիքներ` ամբողջ դասարանին դասապրոցեսի մեջ ներգրավելով, և որպես անհատական ուսուցման միջոց:
Տվյալ նախագիծը մանրամասն ներկայացնում է բազմաթիվ թվային տեխնիկական միջոցների կիրառումը` որպես օտար լեզվի արդյունավետ գործիք: Նախագիծը ներառում է այդ թվային միջոցներով ստեղված ուսումնական նյութերը, մեթոդական նկարագրերը, դասապրոցեսները, ֆոտո և տեսանյութեր:

Գործածվող թվային միջոցներն են` համակարգիչ, էլեկտրոնային գրատախտակ, ֆոտոխցիկ,  տեսախցիկ, թվային ձայնագրիչ, բջջային հեռախոս, սքաներ, տպիչ, թվային ձայնագրիչ, ինտերնետ (ուսումնական, որոնողական, սոցիալական, ժամանցային կայքեր):

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ