ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 34
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Արմինե Աբրահամյան
«Էլեկտրոնային մատենիկներ». նախագիծ

Լեո
Ղազարոս Աղայան

Մեթոդական մշակումներ

Թամար Սահակյան
Ինտերակտիվ թեստ «Ուղղագիծ հավասարաչափ շարժում»

Նունե Մովսիսյան
Ամենամսյա հաշվետվությունը` սովորողի գործունեության վիրտուալ ամփոփում

Դավիթ Մինասյան
Տասական համակարգի թվի փոխակերպումն այլ հաշվարկման համակարգի

Լուսինե Բուշ, Սրբուհի Աղաբաբյան
Դպրոց ենք գալիս առանց պայուսակի. նախագիծ

Ուսումնական նյութեր

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Պաոլո Ֆրերե
Ճնշվածների մանկավարժություն

Մարիա Մոնտեսորի
Երեխայի տունը

Ռիչարդ Շաուլ
Պաոլո Ֆրերե «Ճնշվածների մանկավարժություն»

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ


Հանրապետության հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների ՏՀՏ հմտությունների զարգացում Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում

Նաիրա Դալուզյան
Կայքը որպես ուսումնական միջոց. նախագիծ

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ
Ինտերակտիվ թեստ «Ուղղագիծ հավասարաչափ շարժում»

Այս աշխատանքի նպատակն է ոչ միայն ստուգել սովորողների գիտելիքները,այլ նաև տալ հնարավորություն գտնել տրված հարցի ճիշտ պատասխանը, նոր անցնել հաջորդ առաջադրանքի կատարմանը: Նման խնդրով առջադրանքներ կատարելիս հարկ է լինում դիմել ծրագրավորողների օգնությանը, բայց շնորհիվ էլ. գրատախտակի ինտերակտիվ գործիքների և մնացած ներքոհիշյալ ծրագրերի, կարողացանք լուծել այդ խնդիրը:

Դասն անցկացվում է համակարգչային դասասենյակում` առկա տեղային (լոկալ) ցանցով: Դասավանդողը ներկայացնում է Smart Notebook ծրագրով նախապես պատրաստված պրեզենտացիան (կիրառված է նաև Mikrosoft offise, Windows Media Player,Macromedia Flash ծրագիրը հղումների համար):

Այսպիսի կազմակերպումը`

  • Օգնում է առարկայական նյութի յուրացումը դարձնել անհատական, իմաստալից, հետաքրքիր:
  • Զարգացնում է մեդիահմտություններ, օգնում յուրացնելու համակարգչային նոր ծրագրեր: Ծրագրի իրականացման ողջ ընթացքում սովորողը ավելի ու ավելի է հմտանում ՏՀՏ-ների կիրառման մեջ:
  • Խթանում է ստեղծագործական մտածողությունը:
  • Զարգացնում է համագործակցային հմտություններ, առաջացնում միմյանց օգնելու, իրարից սովորելու ցանկություն:

Նախապես սովորողները ծանոթանում են աշխատանքի բոլոր փուլերին:

Ի լրումն հավելենք, որ առկա է նաև նախագծի էլեկտրոնային կառավարում, ավելի հարմար է էլեկտրոնային հասցեներով աշխատելը. նյութերի, կարծիքների փոխանցումը շատ ավելի է արագացնում և հեշտացնում աշխատանքը` էլ ավելի արդյունավետ դարձնելով նախագծի ընթացքը:

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ