ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 33
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Լեո
Ղազարոս Աղայան

Ա. Խինչին
Խորհրդային երիտասարդության բազմակողմանի, իրական կրթություն

Նունե Մովսիսյան
Գրականության դասագրքի մեր մոդելը` հեղինակի գիրք + լեզվադարան + ձայնադարան + տեսադարան

Մերի Առաքելյան
Երաժշտությունը միջին դպրոցում

Մեթոդական մշակումներ

Գեղեցիկ Սահակյան
Էլեկտրոնային խաղերը` որպես մաթեմատիկական խնդիրների լուծման միջոց

Արմինե Գյոնջյան
Նախաթվային և նախաայբբենական շրջան. նախագիծ

Դավիթ Մինասյան
Հաշվարկման համակարգեր

Ուսումնական նյութեր

Ժաննա Հակոբյան
Фразеологизмы о животных

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Պաուլո Կոելիո
Խորհուրդներ լեռնային գագաթները բարձրացողներին

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Մարիա Մոնտեսորի
Երեխայի տունը

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Սարգիս Գալոյան
Ֆինլանդիայի հանրակրթական համակարգը (1)

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Արմինե Թոփչյան
Ուսումնական գործունեության ուսումնասիրության արդյունքների արձանագրում-ամփոփումը` որպես գնահատման արդյունավետ միջոց

Նաիրա Նիկողոսյան
Ստեղծագործական բաց հավաք

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

ԱՐՁԱԳԱՆՔ
Նախաթվային և նախաայբբենական շրջան. նախագիծ

Ուսումնական այս շրջանի հիմնական խնդիրներն են հեքիաթների միջոցով սովորողների ստեղծագործական–երևակայական մտածողության զարգացում, բանավոր խոսքի զարգացում, բառապաշարի հարստացում, ուսումնական այլ հմտությունների, այդ թվում` ՏՀՏ հմտությունների ձևավորում, տրամաբանական – վերլուծական մտածողության զարգացում:

Նախագիծն իր մեջ ներառում է հեքիաթների, հանելուկների, բանաստեղծությունների, խաղիկների շարք, որոնց միջոցով հնարավոր է դառնում հասնել հիմնական նպատակին:

Օրինակ` «Երեք արջերի» հեքիաթը:
Տեղեկություններ արջերի մասին: Հեքիաթի ընթերցում, քննարկում: Հերոսների նկարագրություն: Ամբողջից հատվածի, նախադասության, բառի անջատում: Բառերի վանկատում, հեգում:Էլեկտրոնային գրատախտակով խաղ-դասեր , որոնց միջոցով լուծվում են մաթեմատիկական և լեզվական խնդիրներ: Ռոդարիական հնարքներով հեքիաթի վերափոխում/ նոր հերոսի ներմուծում, նոր ավարտի հորինում…/:

Նախագիծն իրականացվում է 2 շաբաթում: Արդյունքում ստեղծվում է խաղ-դաս, որը ներկայացվում է ստուգատեսին, և ներկայացում, որ բեմադրվում է կրթահամալիրի մեդիա-թատրոնի դահլիճում:
 

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ