ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 61
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Լուսինե Բուշ
Օտար լեզուն 1-6-րդ դասարաններում

Մարթա Ասատրյան
Հայաստանի արգելոցները

Հասմիկ Ղազարյան
«Գրականություն» ուսումնական դասընթացի մի քանի խնդիրներ

Մարգարիտ Սարգսյան
Ինչո՞ւ մեդիա և ինչո՞ւ այդպես համառորեն...

Մեթոդական մշակումներ

Մարինե Մկրտչյան, Սոֆյա Գրիգորյան, Սաթենիկ Միրզոյան
Երաժշտության ոնկնդրում նախակրթարանում և կրտսեր դպրոցում

Թամար Ղահրամանյան
Ուսումնական նախագիծ «Վահան Տերյան»

Элеонора Эргнян
Лучший урок Smart Notebook

Նունե Մովսիսյան
Ի՞նչ է տալիս կամ տալու բլոգավարությունը դասավանդողին

Ուսումնական նյութեր

Խորխե Բուկայ
Ուզում եմ ձեզ պատմել

Ելենա Սարգսյան
Գրական անկյուն

Արտակ Զարգարյան
Քաղաքացիական պատերազմի սկիզբը Վրաստանում

Ամելի Նոտոմբ
Թշնամու կոսմետիկան

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Աշոտ Բլեյան
Շշմելու ուսումնական աշուն

Մարիա Մոնտեսորի
Ինքնադաստիարակությունը և ինքնուսուցումը կրտսեր դպրոցում

Վահրամ Թոքմաջյան
Երբ կրթությունն ավելի ազատ է

Աշոտ Բլեյան
Աշուն է եկել մեր բակը

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Սոֆյա Այվազյան
Ուսումնական օրացույցը ուսումնական գործընթացի կազմակերպման հիմքում

Սրբուհի Աղաբաբյան
Եզակի էլեկտրոնային միջավայր ուսուցիչների, աշակերտների և ծնողների համար

Գայանե Մխիթարյան, Թամարա Սահակյան
Ֆիզիկա` իրական և վիրտուալ փորձերի համադրումով

Գևորգ Հակոբյան
Կրթության կազմակերպումը ավագ դպրոցում

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Մարգարիտ Հարությունյան
Համո Սահյան

Մերի Առաքելյան
Համերգների կազմակերպումը՝ որպես ուսումնական նախագիծ

Վահրամ Թոքմաջյան
«Ասպետ» ռազմամարզական ճամբարը որպես ակումբային գործունեության օրինակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ
Եզակի էլեկտրոնային միջավայր ուսուցիչների, աշակերտների և ծնողների համար

Էլեկտրոնային մատենավարությունը հաշվառման և տեղեկատվական ամբողջական համակարգ է, որը հեշտացնում է տնօրինության և ուսուցչական կազմի առօրյա թղթաբանությունը, օգնում է ծնողներին իրենց երեխանի առաջադիմության և հաջողությունների վերահսկման հարցում, ամրապնդում է կապը դպրոցի և ծնողների միջև: Այն կրթական գործընթացի առօրյա խնդիրները լուծելու լավագույն միջոց է`ինչպես դպրոցի, այնպես էլ ծնողների և սովորողների համար:

Ուղղակի թվարկեմ այն բոլոր հիմնական հատկանիշները, որոնք թույլ են տալիս որոշել էլեկտրոնային մատենավարության անհրաժեշտությունը կրթական գործընթացում.

  • Տնային առաջադրանքների և առաջադիմության ամենօրյա տեղեկություն
  • Տնօրինության, դասավանդողների, սովորողների և ծնողների առցանց համագործակցություն
  • Սովորողի ամբողջական տեղեկատու
  • Ծնողի համար իր երեխայի հաջողությունների և առաջընթացի մասին ճշգրիտ տեղեկատվություն ստանալու հնարավորություն
  • Էլեկտրոնային մատյանի մուտքի հնարավորություն ցանկացած ժամանակ և ցանկացած համացանցին միացված համակարգչից
  • Սովորողի, դասարանի, դպրոցի օպերատիվ վերլուծություն, հաշվետվություններ

Օրացույցի միջոցով տնային առաջադրանքներն ու դասավանդողների այլ գրառումները հայտնվում են սովորողի փոստում:
Էլեկտրոնային մատենավարության տեղեկատվությունը հեշտացնում է կրթահամալիրի գնահատման ծառայության ուսումնասիրություններն և վերլուծությունները:
 

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ