ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 61
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Լուսինե Բուշ
Օտար լեզուն 1-6-րդ դասարաններում

Մարթա Ասատրյան
Հայաստանի արգելոցները

Հասմիկ Ղազարյան
«Գրականություն» ուսումնական դասընթացի մի քանի խնդիրներ

Մարգարիտ Սարգսյան
Ինչո՞ւ մեդիա և ինչո՞ւ այդպես համառորեն...

Մեթոդական մշակումներ

Մարինե Մկրտչյան, Սոֆյա Գրիգորյան, Սաթենիկ Միրզոյան
Երաժշտության ոնկնդրում նախակրթարանում և կրտսեր դպրոցում

Թամար Ղահրամանյան
Ուսումնական նախագիծ «Վահան Տերյան»

Элеонора Эргнян
Лучший урок Smart Notebook

Նունե Մովսիսյան
Ի՞նչ է տալիս կամ տալու բլոգավարությունը դասավանդողին

Ուսումնական նյութեր

Խորխե Բուկայ
Ուզում եմ ձեզ պատմել

Ելենա Սարգսյան
Գրական անկյուն

Արտակ Զարգարյան
Քաղաքացիական պատերազմի սկիզբը Վրաստանում

Ամելի Նոտոմբ
Թշնամու կոսմետիկան

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Աշոտ Բլեյան
Շշմելու ուսումնական աշուն

Մարիա Մոնտեսորի
Ինքնադաստիարակությունը և ինքնուսուցումը կրտսեր դպրոցում

Վահրամ Թոքմաջյան
Երբ կրթությունն ավելի ազատ է

Աշոտ Բլեյան
Աշուն է եկել մեր բակը

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Սոֆյա Այվազյան
Ուսումնական օրացույցը ուսումնական գործընթացի կազմակերպման հիմքում

Սրբուհի Աղաբաբյան
Եզակի էլեկտրոնային միջավայր ուսուցիչների, աշակերտների և ծնողների համար

Գայանե Մխիթարյան, Թամարա Սահակյան
Ֆիզիկա` իրական և վիրտուալ փորձերի համադրումով

Գևորգ Հակոբյան
Կրթության կազմակերպումը ավագ դպրոցում

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Մարգարիտ Հարությունյան
Համո Սահյան

Մերի Առաքելյան
Համերգների կազմակերպումը՝ որպես ուսումնական նախագիծ

Վահրամ Թոքմաջյան
«Ասպետ» ռազմամարզական ճամբարը որպես ակումբային գործունեության օրինակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ
Համո Սահյան

Ուսումնական նախագիծ

Հեղինակային կրթական ծրագրի աշնանային բաց ստեղծագործական հավաքին ներկայացնում եմ նախագիծը` վստահ, որ մայիսյան ստեղծագործական 8-րդ հավաքին արժանի արդյունք է ստացվելու:

Նպատակը`

  • Համո Սահյանը որպես մեծ բանաստեղծ (մշակութ-արժևորում)
  • Մեդիափաթեթի ստեղծում (ուս. ֆիլմեր, ռադիոթատրոն)
  • Հ. Սահյանը հայրենակիցների հուշերում (հարցազրույցներ, ռադիոլուր, ֆիլմեր)
  • Հ. Սահյանի ծննդավայրը (հայրենագիտական` Ճանաչենք մեր հայրենիքը և սիրենք)

Աշխատանքը

1.    Հայրենագիտական ճամփորդություն դեպի Սիսիան, Լոր գյուղ

  • Երևան- Սիսիան ավտոճանապարհային երթուղի (քարտեզագրում` նշելով կանգառները)
  • Գյուղի պատմաճարտարապետական հուշարձանները
  • Գյուղը` իր բնությունով, պատմությամբ, տնտեսությամբ
  • Այսօրվա լորեցին իր ապրելակերպով, բարբառով

«Դասարան անիվների վրա»ծրագրով`

  •  Ծանոթացում դպրոցին, ընկերների ձեռքբերում
  • «Ստեղծողի դպրոց. անհատի կրթական պատվեր. մեդիակրթություն» հեղինակային կրթական ծրագրի տարածում
  • Գրքերի նվիրատվություն

2.     Ուսումնական նյութերի ստեղծում

  • Հ. Սահյանը կերպարվեստում`
    շիրիմը (Կոմիտասի զբոսայգու պանթեոն)
    դիմաքանդակըԿասյան 3` շենքի պատին, որտեղ ապրել է բանաստեղծը
    Սիսիանի հուշարձանը, պատկերասրահում նրա դիմանկարը
  • Լրագրողական ուսումնասիրություն` արտասանում ենք արդյոք Հ. Սահյան (Երևանում, Սիսիանում, ճանապարհի կանգառներում)
  • Ուս. ֆիլմեր, ռադիոթատրոն.  արտասանում ենք Հ. Սահյան
  • Հարցազրույցներ, ռադիոլուրեր, ֆիլմեր

Գործիքներ` ձայնագրիչ, ֆոտոապարատ, նոթբուք` համացանցով

Արդյունքում կլուծվեն ուսումնական խնդիրներ`

  • Հայրենիքը ճանաչել-արժևորելու
  • ՏՀՏ-ներին ավելի լավ տիրապետելու
  • Մտածող, ինքնուրույն, հարց տվող և իր հարցի պատասխանը իմացող, ավելին իմանալու ձգտումով, հայրենի հողին հաստատուն կանգնած սովորող-մարդու զարգացում
Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ