ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 61
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Լուսինե Բուշ
Օտար լեզուն 1-6-րդ դասարաններում

Մարթա Ասատրյան
Հայաստանի արգելոցները

Հասմիկ Ղազարյան
«Գրականություն» ուսումնական դասընթացի մի քանի խնդիրներ

Մարգարիտ Սարգսյան
Ինչո՞ւ մեդիա և ինչո՞ւ այդպես համառորեն...

Մեթոդական մշակումներ

Մարինե Մկրտչյան, Սոֆյա Գրիգորյան, Սաթենիկ Միրզոյան
Երաժշտության ոնկնդրում նախակրթարանում և կրտսեր դպրոցում

Թամար Ղահրամանյան
Ուսումնական նախագիծ «Վահան Տերյան»

Элеонора Эргнян
Лучший урок Smart Notebook

Նունե Մովսիսյան
Ի՞նչ է տալիս կամ տալու բլոգավարությունը դասավանդողին

Ուսումնական նյութեր

Խորխե Բուկայ
Ուզում եմ ձեզ պատմել

Ելենա Սարգսյան
Գրական անկյուն

Արտակ Զարգարյան
Քաղաքացիական պատերազմի սկիզբը Վրաստանում

Ամելի Նոտոմբ
Թշնամու կոսմետիկան

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Աշոտ Բլեյան
Շշմելու ուսումնական աշուն

Մարիա Մոնտեսորի
Ինքնադաստիարակությունը և ինքնուսուցումը կրտսեր դպրոցում

Վահրամ Թոքմաջյան
Երբ կրթությունն ավելի ազատ է

Աշոտ Բլեյան
Աշուն է եկել մեր բակը

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Սոֆյա Այվազյան
Ուսումնական օրացույցը ուսումնական գործընթացի կազմակերպման հիմքում

Սրբուհի Աղաբաբյան
Եզակի էլեկտրոնային միջավայր ուսուցիչների, աշակերտների և ծնողների համար

Գայանե Մխիթարյան, Թամարա Սահակյան
Ֆիզիկա` իրական և վիրտուալ փորձերի համադրումով

Գևորգ Հակոբյան
Կրթության կազմակերպումը ավագ դպրոցում

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Մարգարիտ Հարությունյան
Համո Սահյան

Մերի Առաքելյան
Համերգների կազմակերպումը՝ որպես ուսումնական նախագիծ

Վահրամ Թոքմաջյան
«Ասպետ» ռազմամարզական ճամբարը որպես ակումբային գործունեության օրինակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ
Հայաստանի արգելոցները

Նախագիծ

Ըստ Հայաստանի Հանրապետության «Բնության հատուկ պահպանվող տարածքների մաասին» օրենքի (2006)՝ պետական արգելոցը գիտական, կրթական, պատմամշակույթային արժեք ներկայացնող առանձնահատուկ բնապահպանական, գեղագիտական հատկանիշներով օժտված միջազգային և/կամ հանրապետական նշանակություն ունեցող տարածք է, որտեղ բնական միջավայրի զարգացման գործընթացներն ընթանում են առանց մարդու անմիջական միջամտության:
Արգելոցն ունի բնապահպանական գիտահետազոտական հիմնարկի կարգավիճակ:

ՀՀ բնապահպանության նախարարության «Արգելոցապարկային համալիրի» պահպանության տակ գտնվող տարածքներն են.

  • «Ջրվեժ» անտառպարկ
  • Ստեփանավանի «Սոճուտ» դենդրոպարկ
  • Բերդի «Սորաններ» դենդրոպարկ
  • Իջևանի դենդրոպարկ
  • Վանաձորի «Վանաձոր» դենդրոպարկ
  • «Էրեբունի» պետական արգելոց
  • «Որդան Կարմիր» պետական արգելավայր
  • «Սև լիճ» պետական արգելավայր

Նախագիծը, որը իրականացվելու է Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի և Բնապահապանության նախարարության «Արգելոցապարկային համալիր» ՊՈԱԿ-ի հետ, նպատակ ունի ստեղծելու հեղինակային կրթական ծրագրի նոր ուսուցողական միջավայր մեր էկոլոգիական, հայրենագիտական նախագծերի իրականացման համար: Նախագծի իրականացումը սովորողների մոտ կձևավորի հետազոտական աշխատանքներ կատարելու կարողություններ, էկոլոգիական մտածելակերպ:

Նախագծի շրջանակում սովորողները կուսումնասիրեն իրենց երկրի հատուկ պահպանվող տարածքները, ֆաունան, ֆլորան, էկոհամակարգերը, դրանց պահպանման հիմնախնդիրները, կներկայացնեն ուսումնահետազոտական աշխատանքներ, իրենց յուրացրած սկզբունքները կտարածեն:

Նախագծի մեկնարկը արդեն տրվել է: Info-mskh ակումբը եղել է «Որդան կարմիր» պետական արգելավայրում, էկոլոգիական-հայրենագիտական ակումբն այցելել է Իջևանի դենդրոպարկ:

Այսպիսով, սկսվում է մի հետաքրքիր էկոհայրենագիտական նախագիծ, որին կարող եք միանալ…
 

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ