ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 41
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Տաթևիկ Թամազյան
Մեդիան համախմբում է մեզ

Մարգարիտ Հարությունյան
Մեդիամայրենի 5-6-րդ դասարաններում

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Մեդիագրադարան

Յուրա Գանջալյան
Մեդիաօլիմպիադաներին ներկայացվող անգլերենի առաջադրանքների ստեղծագործական բնույթը



Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Բարսեղյան
Ուսումնական նյութեր Notebook ծրագրով

Լուսինե Մանուկյան
Հանրակրթական դպրոցի ուսումնական համացանց

Հասմիկ Թոփչյան
Մեդիալրագրությունը ինքնակրթություն է

Լուսինե Բուշ
Մեդիա-ինքնակրթություն

Ուսումնական նյութեր

Սուսան Գալստյան
Ասացվածքներ

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Էլեոնորա Հերգնյան
Թոռնիկիս կորեական մանկապարտեզը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Գևորգ Հակոբյան
Մեր մեդիաընթերցարանը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման 2-րդ դասարան

Նաիրա Նիկողոսյան
Մեդիաընդունելությունը կրթահամալիրում

Գեղեցիկ Սահակյան
Մեդիաինքնակրթություն

Արուսյակ Վարդանյան
Մեդիան, համացանցը կրթական գործիքներ

Լիլիթ Բաբայան
Մեդիահաշվետվությունը դասավանդողի աշխատանքի և սովորողների կրթության կազմակերպում

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաինքնակրթություն

Աշոտ Բլեյան
Նոր գինին` նոր տիկի մեջ

Նունե Մովսիսյան
«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները

Շուշան Սողոմոնյան
Մեդիահրատարակչություն

Յուրա Գանջալյան
Մեդիահանրակրթություն… Իսկ ինչու՞ մեդիա

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նունուֆար Սմբատյան
Շուտասելուկներ

Մերի Առաքելյան
Երաժշտության մեդիաօլիմպիադա «Գարուն»

Գոհար Եղոյան
Մեդիանախագիծ «Բզեզի դպրոցը»

Հասմիկ Ղազարյան
Սոցիալական ցանցերը՝ ուսումնական տարածք

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Նաիրա Ավագյան
Սպասում ենք հաջորդ մեդիաօլիմպիադային

Սոֆյա Այվազյան
Սեբաստացիներս` աշխարհի քաղաքացիներ

Աշոտ Տիգրանյան
Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում

Լիանա Հակոբյան
Մեդիաօլիմպիադա «Գարուն». ամփոփում

Արմինե Գյոնջյան
Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում

Անուշ Ալեքսանյան
Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև

Լուսինե Փաշայան
Մեդիակրթություն. նեթբուքը ուսումնական գործիք

Մերի Գրիգորյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Տաթև Բլեյան
Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք

Նաիրա Դալուզյան
Կայքը որպես ուսումնական միջավայր

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկո-մրցույթը և մեդիա-կրթությունը
Մեդիան համախմբում է մեզ

Կերպարվեստի, տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի

Իմ գործունեությունը ավելի լավ, քան ես, ոչ մեկը չի կարող ներկայացնել, և ես տարիների փորձս քննելով, սկսում եմ համոզվել, որ մեդիան իրոք մի հուսալի գործիք է, որը նույնիսկ արվեստի բնագավառում, որտեղ թվում է, թե ամեն ինչ այլ կերպ է` ունի իր ասելիքը:

Արդեն 2-3 տարի է ինչ մեդիան սահուն մտնում է «տեխնոլոգիա- դիզայն» առակայի դասաժամեր, իսկ այս վերջին մեկ տարում արդեն այս երկու հասկացությունները այնքան են միահյուսվել, որ կարծես դարձել են նոր առարկա` «մեդիա –տեխնոլոգիա»: Շատ բաներ կան, որ դեռ գտնված չեն, բայց այն միևնույն է, շատ արդյունավետ է. այդ ժամերին, կարծես, ես էլ դառնում եմ իմ սաաների նման սովորող և ամեն անգամ աշխատանքի պրոցեսում իմ կրտսեր ընկերներից նոր բան եմ սովորում: 5-ից 6-րդ դասարանի սովորողների հետ Photosop ծրագրով նկարներ ենք մշակում, սովորում ենք ճիշտ լուսանկարել, նյութերի համար փորձում ենք ճիշտ լուսանկարներ ընտրել, mskh.am-ի «ֆոտոպատում» բաժինը սպասարկել, լուսանկարներից փոքրիկ ցուցանակներ, օրացույցներ և գովազդային վահանակներ պատրաստել, ստեղծել ֆոտոֆիլմեր:

Շատ հաճախ ինձ բռնեցնում եմ այն մտքի վրա, որ ես, համակարգչային ծրագրերի ուսուցիչը, հայերենի ուսուցիչը և ... նույն գործն ենք անում, նույնիսկ կարծես նույն առարկան ենք դասավանդում: Ու այդպես շատ ճիշտ է, որովհետև միշտ խոսում ենք առարկաների փոխկապակցվածության մասին, իսկ հիմա գործնականում դա ենք անում:
Նույն սրահում աշխատում է նաև համակարգչային ծրագրեր դասավանդող իմ գործընկերուհին, որը մյուս խմբի սովորողներին էլեկտրոնային գրատախտակով նոր ծրագրեր է սովորեցնում և ծրագրային գաղտնիքներ է բացատրում: Շատ հաճախ, եթե թեման մեզ գրավում է, մենք էլ ենք միանում այդ խմբին. տեղում տեսնում եմ` ինչպես կարելի է օգտագործել այդ գիտելիքը. ստացվում է, որ երկու տարբեր մասնագիտություն ունեցող մարդիկ նույն գործն են անում: Անցյալ օրը մենք այդ երկու խմբերով բնագիտության լաբորատորիայում միացել էինք ծրագրավորողների խմբին, և Կոստանտին Նալբանդյանը` խմբի ղեկավարը, ծրագրավորման պարզ ձևերով բացատրում էր ծրագրավորման խնդիրները:

Այդպես է Մեդիան, համախմբում է:

Բացվել է 256 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ