ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԽՈՐԱԳՐԻ ԹԵՄԱՆԵՐԸ
  1. ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ
  2. ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ
  3. ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ
  4. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ
  5. ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)
  6. ԱՐՁԱԳԱՆՔ
Մերի Առաքելյան Երաժշտությունը միջին դպրոցում /ԴՊԻՐ N: 33/
Նունե Մովսիսյան Գրականության դասագրքի մեր մոդելը` հեղինակի գիրք + լեզվադարան + ձայնադարան + տեսադարան /ԴՊԻՐ N: 33/
Ա. Խինչին Խորհրդային երիտասարդության բազմակողմանի, իրական կրթություն /ԴՊԻՐ N: 33/
Լեո Ղազարոս Աղայան /ԴՊԻՐ N: 33/
Արմինե Աբրահամյան «Էլեկտրոնային մատենիկներ». նախագիծ /ԴՊԻՐ N: 34/
Լեո Ղազարոս Աղայան /ԴՊԻՐ N: 34/
Լեո Ղազարոս Աղայան /ԴՊԻՐ N: 35/
Աիդա Պետրոսյան Զրույց 2-4 տարեկանների հետ 2-4 տարեկանների բարեկամների համար /ԴՊԻՐ N: 35/
Гаянэ Парванян Обучение говорению на русском языке как неродном /ԴՊԻՐ N: 35/
Հասմիկ Ղազարյան Գրաբար /ԴՊԻՐ N: 35/
Արմինե Բաբայան Նորավանքի վանքային համալիրը և ճարտարապետ Մոմիկը /ԴՊԻՐ N: 35/
Լեո Ղազարոս Աղայան /ԴՊԻՐ N: 36/
Աիդա Պետրոսյան Զրույց 2-4 տարեկանների հետ 2-4 տարեկանների բարեկամների համար /ԴՊԻՐ N: 36/
Արմինե Բաբայան ՏՀՏ-ները «Արվեստ» դասընթացում /ԴՊԻՐ N: 37/
Հասմիկ Ղազարյան Աուդիոգրքի ստեղծումը՝ կրթական նախագիծ /ԴՊԻՐ N: 37/
Մարինե Մկրտչյան ՏՀՏ-ների կիրառումը երաժշտության դասերին /ԴՊԻՐ N: 37/
Լուսինե Բուշ Դասն առանց դասագրքի /ԴՊԻՐ N: 37/
Լուսինե Փաշայան Անհատական համակարգիչ-դասընկեր /ԴՊԻՐ N: 37/
Իվետա Ջանազյան Բնագիտական փորձեր 5-6-րդ դասարանցիների համար /ԴՊԻՐ N: 38/
Գարեգին Չուգասզյան Նոր նորմերի ձևավորում (ռուսերեն) /ԴՊԻՐ N: 39/
Յուրա Գանջալյան Մեր առաջնեկը` մեր գարնանայինը /ԴՊԻՐ N: 39/
Ашот Блеян Есть медиа - есть образование /ԴՊԻՐ N: 40/
Ashot Bleyan There is Media, there is Education /ԴՊԻՐ N: 40/
აშოტ ბლეიანი არა მოსწავლეებისთვის, არამედ მოსწავლეებთან /ԴՊԻՐ N: 40/
აშოტ ბლეიანი არის მედია, არის განათლება /ԴՊԻՐ N: 40/
Ашот Блеян Не для учеников, а с учениками. /ԴՊԻՐ N: 40/
Ashot Bleyan Not for students, but together with students /ԴՊԻՐ N: 40/
Gevorg Hakobyan To learn, to teach, technical digital means /ԴՊԻՐ N: 40/
Ashot Bleyan The misfortune of our school system is its being closed /ԴՊԻՐ N: 40/
Геворг Акопян Об обучении , учебе и о цифровых средствах /ԴՊԻՐ N: 40/
Ашот Блеян Несчастье нашей школьной системы - в ее закрытости. /ԴՊԻՐ N: 40/
Ашот Блеян Новое вино- в новом бурдюке /ԴՊԻՐ N: 40/
Содержание 41-го номера журнала “Дпир” /ԴՊԻՐ N: 40/
Gevorg Hakobyan სწავლის და ტექნიკური ციფრული საშუალების შესახებ /ԴՊԻՐ N: 40/
დპირ 41 /ԴՊԻՐ N: 40/
Տաթևիկ Թամազյան Մեդիան համախմբում է մեզ /ԴՊԻՐ N: 41/
Մարգարիտ Հարությունյան Մեդիամայրենի 5-6-րդ դասարաններում /ԴՊԻՐ N: 41/
/ԴՊԻՐ N: 41/
Յուրա Գանջալյան Մեդիաօլիմպիադաներին ներկայացվող անգլերենի առաջադրանքների ստեղծագործական բնույթը /ԴՊԻՐ N: 41/
Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան Մեդիագրադարան /ԴՊԻՐ N: 41/
Յուրա Գանջալյան Անգլերեն. սովորողներին ներկայացվող ընդհանրական որակական պահանջներ /ԴՊԻՐ N: 43/
Жанна Акопян Оценка продуктивности изучения иностранного языка в начальной школе /ԴՊԻՐ N: 43/
Նունե Մովսիսյան Առարկայական մեդիափաթեթ /ԴՊԻՐ N: 44/
Աիդա Պետրոսյան Տառաճանաչություն. ոչ թե նպատակ, այլ միջոց /ԴՊԻՐ N: 44/
Yura Ganjalyan To teach the language and not some knowledge about the language /ԴՊԻՐ N: 45/
Յուրա Գանջալյան Ուսուցման առարկան` օտար լեզու և ոչ թե լեզվի մասին գիտելիք /ԴՊԻՐ N: 45/
Հասմիկ Նալբանդյան Էկոլոգիայի ուսուցում էկոլոգիական նախագծերի իրականացմամբ /ԴՊԻՐ N: 45/
Հասմիկ Ղազարյան Մեդիալրագրություն /ԴՊԻՐ N: 45/
Նունե Մովսիսյան Հայոց լեզվի, գրականության ուսուցման արդյունավետության գնահատում /ԴՊԻՐ N: 45/
Դիջիտեք-ը Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում /ԴՊԻՐ N: 45/
Մարգարիտ Սարգսյան Մեդիագրականությունն ու դրա պահանջները /ԴՊԻՐ N: 46/
Жанна Акопян Инерционный авторитаризм Образования /ԴՊԻՐ N: 47/
Նունե Մովսիսյան Ավետիք Իսահակյան. մեդիափաթեթ /ԴՊԻՐ N: 47/
Լուսինե Բուշ Օտար լեզվի ուսուցումը 1-6-րդ դասարաններում /ԴՊԻՐ N: 47/
Հասմիկ Ղազարյան Ուսուցչի անձնական համացանցային էջը՝ կրթության կազմակերպման միջոց /ԴՊԻՐ N: 48/
Տաթև Թամազյան Սովորողների կարողությունների զարգացում կրթական միջավայրի ստեղծման արդյունքում /ԴՊԻՐ N: 48/
Լիլիթ Բաբայան Կայքը՝ ուսումնական միջավայր /ԴՊԻՐ N: 48/
/ԴՊԻՐ N: 48/
Կարինե Բաբուջյան Ուսումնական մեդիա-թատրոն 2-րդ դասարանում /ԴՊԻՐ N: 48/
/ԴՊԻՐ N: 48/
Մարինե Մկրտչյան, Սոֆյա Գրիգորյան Երաժշտության ուսուցում. ուսումնական նյութերի, հոլովակների փաթեթ մեդիագրադարանին /ԴՊԻՐ N: 50/
Անահիտ Ավագյան Բնագիտական ուսումնական փաթեթ /ԴՊԻՐ N: 50/
Մարգարիտ Սարգսյան, Նվարդ Սարգսյան «Լուսաստղ». պատանեկան նոր ամսագիր` նոր խնդիրներ, նոր նպատակներ /ԴՊԻՐ N: 50/
Անուշ Իսկանդարյան Համացանցն ինձ գործընկեր /ԴՊԻՐ N: 50/
Կոնստանտին Նալբանդյան Էլեկտրոնիկա և ծրագրավորում դասավանդող ուսուցչի կայք /ԴՊԻՐ N: 50/
Արմինե Բաբայան Նախագիծ «Իրավունք + անգլերեն» /ԴՊԻՐ N: 50/
Մեդիայի օրենքները /ԴՊԻՐ N: 50/
Կարինե Պետրոսյան Ռուսերենի և հայերենի համագործակցային ուսուցում. նախագիծ /ԴՊԻՐ N: 51/
Սաթենիկ Միրզոյան Երաժշտությունը կրտսեր դպրոցում /ԴՊԻՐ N: 51/
Մարգարիտ Սարգսյան Քոմենթն ուսումնական կյանքում. ժամանցի ձև՞, գնահատո՞ւմ, թե՞ խոսքի մշակույթ /ԴՊԻՐ N: 52/
Պյոտր Կապիցա Ֆիզիկայի փորձը դպրոցում [1] /ԴՊԻՐ N: 52/
Լուսինե Բուշ Անգլերենի մեկ դասի նկարագիր /ԴՊԻՐ N: 52/
/ԴՊԻՐ N: 53/
Հերմինե Անտոնյան Ուսուցչի էլեկտրոնային օրագիր /ԴՊԻՐ N: 53/
Մանուշակ Աբրահամյան Անընդհատ կրթություն` դպրոցում և ամենուր /ԴՊԻՐ N: 53/
Նաիրա Դալուզյան Իմացումի հրճվանք: Զատկական ծեսը՝ ուսումնական նախագիծ /ԴՊԻՐ N: 54/
Жанна Акопян Особенности обучения второму иностранному языку в старшей школе /ԴՊԻՐ N: 55/
Նունե Մովսիսյան Բլոգի կիրառումը մայրենի լեզվի ուսուցման մեջ /ԴՊԻՐ N: 56/
Աշոտ Բլեյան Ստեղծագործական հավաքի մասնակցությունը ուսումնական-հետազոտական-ստեղծագործական աշխատանք է /ԴՊԻՐ N: 56/
Ashot Bleyan The Time Has Come /ԴՊԻՐ N: 57/
Ashot Bleyan YOU ARE IN THE CENTER /ԴՊԻՐ N: 57/
Ashot Bleyan Media as an opportunity of permanent work /ԴՊԻՐ N: 57/
/ԴՊԻՐ N: 57/
Digitec at Yerevan “Mkhitar Sebastatsy” Educomplex /ԴՊԻՐ N: 57/
Հասմիկ Թոփչյան Մայրենի լեզվի ուսումնական կաբինետ /ԴՊԻՐ N: 58/
Անուշ Իսկանդարյան Աշխատանքը` հետաքրքիր և ուսուցանող /ԴՊԻՐ N: 58/
Թամար Հարությունյան Եռաչափ տարածության գծագրում /ԴՊԻՐ N: 58/
Նունուֆար Սմբատյան Ես մեդիագետ եմ... /ԴՊԻՐ N: 58/
Ելենա Սարգսյան Առարկայական նոր ծրագիր կազմելուց առաջ /ԴՊԻՐ N: 59/
Արման Գրիգորյան Ռիթմը կերպարվեստում /ԴՊԻՐ N: 59/
Մարգարիտ Սարգսյան Կրթական միջավայր՝ կրթական դիտարկում՝ քոմենթ /ԴՊԻՐ N: 59/
Աիդա Պետրոսյան «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի կազմակերպումը /ԴՊԻՐ N: 59/
Մարգարիտ Սարգսյան Ի՞նչ, ինչո՞ւ, ե՞րբ: Ընթերցել, թե՞... /ԴՊԻՐ N: 60/
/ԴՊԻՐ N: 60/
Մարգարիտ Սարգսյան Ինչո՞ւ մեդիա և ինչո՞ւ այդպես համառորեն... /ԴՊԻՐ N: 61/
Հասմիկ Ղազարյան «Գրականություն» ուսումնական դասընթացի մի քանի խնդիրներ /ԴՊԻՐ N: 61/
Մարթա Ասատրյան Հայաստանի արգելոցները /ԴՊԻՐ N: 61/
Լուսինե Բուշ Օտար լեզուն 1-6-րդ դասարաններում /ԴՊԻՐ N: 61/
Жанна Акопян Социальные сети и блоги как инструмент изучения русского языка. /ԴՊԻՐ N: 62/
Յուրա Գանջալյան Անգլերենի ուսուցումը միջին դպրոցում /ԴՊԻՐ N: 62/
Անրի Պուանկարե Մաթեմատիկական ստեղծագործություն [1] /ԴՊԻՐ N: 63/
Անրի Պուանկարե Մաթեմատիկական ստեղծագործություն /ԴՊԻՐ N: 64/
Սոնա Արսենյան Առաջին օգնություն սկսնակ բլոգերներին[1] /ԴՊԻՐ N: 64/
Արթուր Շահնազարյան «Երաժշտությունը մանկապարտեզում» /ԴՊԻՐ N: 1/ 
Աշոտ Բլեյան «Այս ոչ լեգիտիմ կյանքը մեզ ո՞վ է տվել» /ԴՊԻՐ N: 2/ 
Աիդա Պետրոսյան «Թատրոնը նախակրթարանում» /ԴՊԻՐ N: 2/ 
Մարիետ Սիմոնյան «Բանավոր խոսքի զարգացումը նախակրթարանում» /ԴՊԻՐ N: 3/
Աիդա Պետրոսյան «Ինչո՞վ են զբաղվում նախակրթարանում» /ԴՊԻՐ N: 4/
Գրիգոր Խաչատրյան «Մարդիկ, միջավայր, ուսուցում» /ԴՊԻՐ N: 5/
Մարգարիտ Սարգսյան «Լրագրություն դասընթացը կրտսեր դպրոցում» /ԴՊԻՐ N: 5/
Մայիս Նիկողոսյան, Հասմիկ Ղազարյան Հայոց լեզվի և գրականության հարցարան» /ԴՊԻՐ N: 5/
Մարիամ Շոլինյան «Գրիգոր Նարեկացի» այլընտրանքային ուսումնական ձեռնարկ»/ԴՊԻՐ N: 5/
Աիդա Պետրոսյան «Ամենակարևորը ազատությունն է» /ԴՊԻՐ N: 5/
Անահիտ Ավագյան «Բնագիտական փորձերի ժողովածու 1-2-րդ դասարանցիների համար» /ԴՊԻՐ N: 5/
Արսեն Գալստյան «Պատանի միջազգայնագետ»/ԴՊԻՐ N: 5/
Աշխեն Թադևոսյան«Ազգերի դերը քաղաքակրթության զարգացման գործում»/ԴՊԻՐ N: 5/
Հայկազ Մարգարյան «Դրամագիտությունը՝ որպես պատմության օժանդակ առարկա»/ԴՊԻՐ N: 5/
Նարինե Խաչատրյան «Անգլերենը ինտերակտիվ միջավայրում»/ԴՊԻՐ N: 5/
Վեներա Խառատյան «Հետաքրքրաշարժ քիմիա»/ԴՊԻՐ N: 5/
Նաիրա Դալուզյան «Էլեկտրոնային խաղերը կրտսեր առաջին դասարանում»/ԴՊԻՐ N: 5/
Անահիտ Պողոսյան «Ուսումնական ծրագիր «Մտահորիզոն»» /ԴՊԻՐ N: 5/
Նիկիտա Պողոսյան «Հեռավորություն տարածության մեջ» /ԴՊԻՐ N: 6/
Աշոտ Տիգրանյան «Հայոց պատմություն համաշխարհային պատմության համատեքստում» /ԴՊԻՐ N: 6/
Սուսան Մարկոսյան «Խոսքի մշակույթ» /ԴՊԻՐ N: 7/
Մարգարիտ Սարգսյան, Ժաննա Հակոբյան «Լրագրության և թարգմանության դասընթաց» /ԴՊԻՐ N: 7/
Հասմիկ Նալբանդյան «Բնագիտություն և բնապահպանություն» /ԴՊԻՐ N: 8/ 
Մարիետ Սիմոնյան «Գրականության դասընթաց քոլեջում սովորողների համար» /ԴՊԻՐ N: 9/ 
Անահիտ Արնաուդյան «Մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա» /ԴՊԻՐ N: 10/ 
Աշոտ Տիգրանյան «Նոր դասագիրք՝ հին արատներով և բարելավման հեռանկարով» /ԴՊԻՐ N: 10/ 
Աշոտ Բլեյան «Հանրակրթության դերը հայ-ադրբեջանական դիմակայության հաղթահարման համատեքստում» /ԴՊԻՐ N: 11/
Նունե Մովսիսյան «Խոսքի մասերի ուսուցումը 4-րդ դասարանում» /ԴՊԻՐ N: 12/
Աշոտ Տիգրանյան «Հակաքաղաքացիական կրթություն» /ԴՊԻՐ N: 13/ 
Լ. Պետրանովսկայա Խաղեր, որոնք սովորեցնում են շփվել /ԴՊԻՐ N: 15/
Թևան Դավթյան «Մեթոդական ցուցումներ «Սովորենք շախմատ խաղալ» ձեռնարկով աշխատող ուսուցիչներին և ծնողներին» /ԴՊԻՐ N: 16/
Ա. Խինչին «Մաթեմատիկայի դասերի դաստիարակչական ազդեցության մասին» /ԴՊԻՐ N: 17, 19, 20, 22, 24-27/
Դավիթ Մինասյան «Web կայք: Ստեղծման գործընթացը» /ԴՊԻՐ N: 18-20/
Հարցազրույց. «Բիլ Գեյթսը տեխնոլոգիաների աշխարհում իր դերի և ապագայի մասին իր կանխատեսումների մասին» /ԴՊԻՐ N: 20/ 
Աշոտ Տիգրանյան, Հայկազ Մարգարյան «Հայաստանի քաղաքակրթական ինքնությունը քաղաքակրթական բախումների և երկխոսության համատեքստում» /ԴՊԻՐ N: 23/
Հակոբ Հակոբյան «Էջեր ֆիզիկայի ապագա դասագրքից» /ԴՊԻՐ N: 23, 24, 25, 26/
Դավիթ Մինասյան «Ինչ է HTML-ը» /ԴՊԻՐ N: 24/
Դավիթ Մինասյան «Նորից այդ կոտորակները» /ԴՊԻՐ N: 25/ 
Վահրամ Թոքմաջյան «Սերիալային ենթամշակույթ. վիճակն ու ազդեցությունները» /ԴՊԻՐ N: 25/
Դավիթ Մինասյան «Ենթածրագրեր և պրոցեդուրաներ» /ԴՊԻՐ N: 26/
Հեգել Գիմնազիաներում իմաստասիրության դասավանդման մասին /ԴՊԻՐ N: 28/
Մարինե Մկրտչյան «Երաժշտությունը կրտսեր դպրոցում» /ԴՊԻՐ N: 31/
Ա. Խինչին «Խորհրդային երիտասարդության բազմակողմանի, իրական կրթություն» /ԴՊԻՐ N: 32/
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ