ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԽՈՐԱԳՐԻ ԹԵՄԱՆԵՐԸ
  1. ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ
  2. ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ
  3. ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ
  4. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ
  5. ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)
  6. ԱՐՁԱԳԱՆՔ
Սարգիս Գալոյան Ֆինլանդիայի հանրակրթական համակարգը (1) /ԴՊԻՐ N: 33/
Գևորգ Հակոբյան Ուսումնական ճամփորդություն ԱՄՆ Կենտուկի /ԴՊԻՐ N: 35/
Բայերն Մյունիչ Չկա մեդիա, չկա կրթություն /ԴՊԻՐ N: 37/
Հայկազ Մարգարյան Անգլիական դաստիարակություն /ԴՊԻՐ N: 39/
Էլեոնորա Հերգնյան Թոռնիկիս կորեական մանկապարտեզը /ԴՊԻՐ N: 41/
Արտեմ Ալեքյան Մեդիան հանուն բարօրության /ԴՊԻՐ N: 42/
Վ. Գ. Պանկրատովա, Ա. Ս. Սերգեևա Մաթեմատիկական գիտելիքների պահպանվածության մասին /ԴՊԻՐ N: 43/
Պրոտոպոպովա Վ.Վ. Համակարգչի և համացանցի ներառումը ուսուցման մեջ /ԴՊԻՐ N: 44/
Աշխարհի անսովոր դպրոցները /ԴՊԻՐ N: 47/
Ընդհանուր լեզու գտնելու դպրոց /ԴՊԻՐ N: 48/
Անատոլի Գին Ինչպե՞ս տնային առաջադրանքներն առավելագույնս օգտակար դարձնենք /ԴՊԻՐ N: 49/
Վ. Մանտուլենկո Մեդիակրթությունը ժամանակակից աշխարհում /ԴՊԻՐ N: 50/
Հայկազ Մարգարյան Փորձարարական մանկավարժությունը հնում և այսօր /ԴՊԻՐ N: 50/
Հայկազ Մարգարյան Ամերիկյան դաստիարակություն /ԴՊԻՐ N: 59/
Հայկազ Մարգարյան Իրանական (իսլամական) դաստիարակություն /ԴՊԻՐ N: 60/
Սեմյոն Սոլովեյչիկ «Սովորում եմ ամերիկյան դպրոցում» /ԴՊԻՐ N: 1/
Անահիտ Զոհրաբյան «Ամերիկյան դպրոցն ինչպես տեսա» /ԴՊԻՐ N: 1/
Եվգենյա Սոկոլովա «Դպրոցի հասարակական փորձաքննություն. փորձ առաջին» /ԴՊԻՐ N: 1/
Ալեքսանդր Լոբոկ «Դպրոց` հումանիտար չափանիշներով» /ԴՊԻՐ N: 1/
Լյուդմիլա Կոժուրինա «Համատեղ աշխատանքի փորձ» /ԴՊԻՐ N: 1/
Սեմյոն Սոլովեյչիկ «Սովորում եմ շվեդական դպրոցում» /ԴՊԻՐ N: 2/
Դանիել Գրինբերգ «Դպրոց, որտեղ ուսուցիչները չեն սովորեցնում երեխաներին» /ԴՊԻՐ N: 2/
Սեմյոն Սոլովեյչիկ «Սովորում եմ անգլիական դպրոցում» /ԴՊԻՐ N: 3/
Անտոն Զվերև «Ֆիննական հրաշքը» /ԴՊԻՐ N: 4/
Պասի Սոլբերգ «Համագործակցային ուսուցումը Ֆինլանդիայում» /ԴՊԻՐ N: 4/
Դպրոց՝ առանց դասասենյակների /ԴՊԻՐ N: 4/
Սեմյոն Սոլովեյչիկ «Սովորում եմ չեխական դպրոցում» /ԴՊԻՐ N: 6/
Ալեքսանդր Սավենկով «Մանկական հետազոտությունները տնային ուսուցման պայմաններում» /ԴՊԻՐ N: 6/
Նիկոլայ Բոռիտկո «Մա՞րդը... Նրան կորցնում ենք» /ԴՊԻՐ N: 7/
Ստեղծագործական դիդակտիկայի այբուբեն ցանկացած առարկայի, դասի և թեմայի համար /ԴՊԻՐ N: 8/
Ռեպորտաժային նոթեր Մոսկվայի քաղաքային Ուսուցչի տնից «Որքան շատ են դպրոցները, այնքան մոտ ենք երեխաներին» /ԴՊԻՐ N: 9/
Ալեքսանդր Տուբելսկի «Կրթության գետի երկու ափերը» /ԴՊԻՐ N: 9/
«Ինքնորոշման դպրոց» ԳՄՄ-ի համագործակցային վարպետ-դասարան «Դպրոցը երեխայի կողմից է. կրթական ավագ աստիճանի կառուցման փորձ» /ԴՊԻՐ N: 9/
«Դպրոցը երեխայի կողմից է. կրթական միջին աստիճանի կառուցման փորձ» /ԴՊԻՐ N: 9/
«Կրթության նպատակների և դպրոցի նպատակների մասին դեկլարացիաներ» /ԴՊԻՐ N: 9/
Դեբորա Մայեր «Դպրոցում ինչպե՞ս պաշտպանենք երեխաներին։ Դպրոցն ինչպե՞ս աշակերտակենտրոն դարձնենք» /ԴՊԻՐ N: 9/ 
Ջերի Մինց «Ինչպես օգնենք երեխաներին, որոնցից դպրոցը հրաժարվում է» /ԴՊԻՐ N: 9/
Բրետ Շլեզինգեր Ինչպիսի՞ն պետք է լինի կրթությունն այն դեռահասների համար, ովքեր սովորել չեն ցանկանում /ԴՊԻՐ N: 9/
«Դպրոցը երեխայի կողմից է. կրթական կրտսեր աստիճանի կառուցման փորձ» /ԴՊԻՐ N:10/
Նինել Պախոմովա «Խնդիր առանց պատրաստի պատասխանի» /ԴՊԻՐ N:11/
Իսկրա Շեստակովա «Հինգ պատճառ, որ դասը բառերի անիմաստ հավաքածուի է վերածում» /ԴՊԻՐ N:11/
Մասնավոր դպրոցի մոդել /ԴՊԻՐ N: 12/
Ամերիկայի այլընտրանքային դպրոցների միություն «Դպրոցի փորձից, որը ղեկավարում է Ջերրի Մինցը» /ԴՊԻՐ N: 12/
Դպրոցական ութանկյուն շենքի և նորվեգական նոր նախագծի մասին /ԴՊԻՐ N: 13/
Շթայներն ու վալդորֆյան մանկավարժությունը /ԴՊԻՐ N: 15/
Լ. Կոժուրինա «Արա՞գ, բա՞րձր, ուժե՞ղ» /ԴՊԻՐ N: 17/
Լ. Կոժուրինա «Խոսակցություններ թվային դպրոցի շեմին» /ԴՊԻՐ N: 17/
Սոլովեյչիկյան XII ընթերցումներից /ԴՊԻՐ N: 18/
Լյուդմիլա Կոժուրինա «Ինչու է մեզ համար դժվար երեխաներին դաստիարակելը» /ԴՊԻՐ N: 18/
Տատյանա Բաբուշկինայի ռոստովյան ակումբը ներկայացնում է /ԴՊԻՐ N: 18/
Լյուդմիլա Պեչատնիկովա «Շալվա Ամոնաշվիլու բաց դասը» /ԴՊԻՐ N: 18/
Դաստիարակությունը և բարդ համակարգերը, երեխաներ, մեծահասակներ, դպրոց /ԴՊԻՐ N: 18/
Ելենա Կուցենկո «Ուսուցիչ-աշակերտ փոխներգործություն: Ըմբռնում փոխաբերական խաղի միջոցով» /ԴՊԻՐ N: 18/
Լյուդմիլա Ռոստովա «Ստիպել կարելի է, բայց արդյո՞ք անհրաժեշտ է» /ԴՊԻՐ N: 18/
Սարգիս Գալոյան «Շվեդիայի հանրակրթական համակարգը» /ԴՊԻՐ N: 24/
Սարգիս Գալոյան «Շվեդիայի հանրակրթական համակարգը» (շարունակություն) /ԴՊԻՐ N: 25/
Դուման ՄՊՔ բարեփոխում է նախապատրաստում /ԴՊԻՐ N: 25/
Ռիչարդ Ֆեյնման Դասագրքեր են ընտրում ըստ կազմերի /ԴՊԻՐ N: 28/
Մանուկ Մկրտչյան «Ժամանակակից դիդակտիկայի հիմունքները ըստ Վ. Կ. Դյաչենկոյի» /ԴՊԻՐ N: 31/
Ս. Սոլովեյչիկ «Ինչպես սովորեցնենք այնտեղ, որտեղ ուսումը չեն գնահատում»/ԴՊԻՐ N: 32/
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ