ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԽՈՐԱԳՐԻ ԹԵՄԱՆԵՐԸ
  1. ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ
  2. ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ
  3. ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ
  4. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ
  5. ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)
  6. ԱՐՁԱԳԱՆՔ
Նաիրա Նիկողոսյան Ստեղծագործական բաց հավաք /ԴՊԻՐ N: 33/
Արմինե Թոփչյան Ուսումնական գործունեության ուսումնասիրության արդյունքների արձանագրում-ամփոփումը` որպես գնահատման արդյունավետ միջոց /ԴՊԻՐ N: 33/
Նաիրա Դալուզյան Կայքը որպես ուսումնական միջոց. նախագիծ /ԴՊԻՐ N: 34/
Հանրապետության հանրակրթական դպրոցների ուսուցիչների ՏՀՏ հմտությունների զարգացում Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում /ԴՊԻՐ N: 34/
Նաիրա Հարությունյան Համակարգիչն ու առողջությունը. նախագիծ /ԴՊԻՐ N: 35/
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրից Նորարար ուսուցիչների հայաստանյան 2-րդ ֆորումին ներկայացված նախագծեր /ԴՊԻՐ N: 35/
Լուսինե Մանուկյան Կայքը` որպես ուսումնական միջավայր /ԴՊԻՐ N: 35/
Աշոտ Բլեյան Կրթահամալիրը՝ ազատ-ստեղծագործ-համերաշխ մարդկանց կոոպերացիա /ԴՊԻՐ N: 36/
Կոնստանտին Նալբանդյան Թվային միջոցները էլեկտրոնիկա և ծրագրավորում դասավանդելու հանրակրթության արդյունավետ գործիքներ /ԴՊԻՐ N: 37/
Նաիրա Նիկողոսյան Սովորել-իմանալը «վարակել» է բոլորին... /ԴՊԻՐ N: 37/
Աշոտ Բլեյան Գարնանային տոն` օլիմպիադա /ԴՊԻՐ N: 38/
Յուրա Գանջալյան Լուրջ կրթությունը լուրջ ներդրումներ է պահանջում /ԴՊԻՐ N: 38/
Աշոտ Բլեյան Մեր դպրոցական համակարգի դժբախտությունը փակ լինելն է /ԴՊԻՐ N: 39/
Жанна Акопян Что такое медиасамообразование? /ԴՊԻՐ N: 40/
Yura Ganjalyan Media Public Education ... But Why Media? /ԴՊԻՐ N: 40/
Աշոտ Բլեյան Նոր գինին` նոր տիկի մեջ /ԴՊԻՐ N: 41/
Յուրա Գանջալյան Մեդիահանրակրթություն… Իսկ ինչու՞ մեդիա /ԴՊԻՐ N: 41/
Շուշան Սողոմոնյան Մեդիահրատարակչություն /ԴՊԻՐ N: 41/
Նունե Մովսիսյան «Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները /ԴՊԻՐ N: 41/
Քրիստինե Շահբազյան Մեդիաինքնակրթություն /ԴՊԻՐ N: 41/
Լիլիթ Բաբայան Մեդիահաշվետվությունը դասավանդողի աշխատանքի և սովորողների կրթության կազմակերպում /ԴՊԻՐ N: 41/
Արուսյակ Վարդանյան Մեդիան, համացանցը կրթական գործիքներ /ԴՊԻՐ N: 41/
Գեղեցիկ Սահակյան Մեդիաինքնակրթություն /ԴՊԻՐ N: 41/
Նաիրա Նիկողոսյան Մեդիաընդունելությունը կրթահամալիրում /ԴՊԻՐ N: 41/
Անահիտ Հարությունյան Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման 2-րդ դասարան /ԴՊԻՐ N: 41/
Գևորգ Հակոբյան Մեր մեդիաընթերցարանը /ԴՊԻՐ N: 41/
Нонна Григорян Книгохранилище библиотеки /ԴՊԻՐ N: 42/
Հայարփի Տոնոյան Կրթական օբյեկտ - կրթական պարտեզ /ԴՊԻՐ N: 42/
Жанна Акопян Учебная деятельность по выбору должна интегрироваться в жизнь /ԴՊԻՐ N: 43/
Жанна Акопян Школа учит мыслить светоносно, преобразующе, благостно /ԴՊԻՐ N: 44/
Աշոտ Բլեյան Ես չխոսեմ` քարի ու ասֆալտի ծանրության տակ թողած հողը կաղաղակի /ԴՊԻՐ N: 44/
Հերմինե Կոստանյան Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնաարտադրական արհեստանոցում /ԴՊԻՐ N: 45/
Հասմիկ Բարսեղյան, Մերի Խանջյան Կարի և մոդելավորման, գործվածքի, գորգ-կարպետի արտադրությամբ ուսուցման արհեստանոց /ԴՊԻՐ N: 45/
Հանրակրթական ԴիջիԹեք 2012 /ԴՊԻՐ N: 45/
Սեն Միքայելյան Թվային միջոցների սպասարկման-նորոգման արհեստանոց /ԴՊԻՐ N: 46/
Մելանյա Էլոյան Վարսահարդարության արտադրական ուսուցման արհեստանոց /ԴՊԻՐ N: 46/
Մովսես Ավետիսյան Խեցեգործարանում /ԴՊԻՐ N: 46/
Անուշ Ասատրյան Ջերմոց լաբորատորիա /ԴՊԻՐ N: 46/
Լուսինե Հայրապետյան Մեզ մոտ ճտերը գարնանն են հաշվում… /ԴՊԻՐ N: 46/
Յուրա Գանջալյան Անցյալի իներցիան հաղթահարելու համար հնարամտություն է պետք, այլ ոչ թե ուժ /ԴՊԻՐ N: 47/
Հերմինե Անտոնյան Ուսումնական կայքում 7-9-րդ դասարանցիների անհատական էջեր /ԴՊԻՐ N: 48/
Լուսինե Մանուկյան Ավագ դպրոցի սովորողների բլոգները ուսումնական գործիքներ /ԴՊԻՐ N: 48/
Լուսինե Պետրոսյան, Նելլի Թովմասյան «Նեթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագրի 4-րդ դասարան /ԴՊԻՐ N: 48/
Անի Տեր-Արսենյան Էլեկտրոնային մատյանը ավագ դպրոց-վարժարանում /ԴՊԻՐ N: 48/
Նունե Մովսիսյան Դիջիթեքյան պատմություն /ԴՊԻՐ N: 50/
Նաիրա Դալուզյան Որակյալ կրթությունը ներդրումներ է պահանջում /ԴՊԻՐ N: 50/
Մերի Գիգորյան mskh.am` ամենաիսկական իրականությունը /ԴՊԻՐ N: 50/
Մարի Գաբանյան Մեդիագրադարանը կրթահամալիրում իրականցվող ծրագրերի հիմնական և բաղկացուցիչ մաս /ԴՊԻՐ N: 50/
Քրիստինե Շահբազյան Դպրոցի կայքը` ուսումնական տարածք /ԴՊԻՐ N: 50/
Շամիրամ Պողոսյան Մեդիակրթություն ծնողների համար /ԴՊԻՐ N: 51/
Անուշ Ասատրյան Մեր բուսաբանական լաբորատորիան՝ մեզ ուսուցիչ /ԴՊԻՐ N: 51/
Լուսինե Ալեքսանյան Սոցիոլոգի ծառայությունը կրթահամալիրիում /ԴՊԻՐ N: 51/
Տաթև Բլեյան Ամենօրյա համոզում, որ դու կարող ես… /ԴՊԻՐ N: 51/
Թամազյան Մարգարիտ Նախակրթարանային մոդել-խմբասենյակ. ամենակրտսերների մուտքը մեդիա /ԴՊԻՐ N: 51/
Կարինե Բաբուջյան Թատերական ակումբ /ԴՊԻՐ N: 55/
Անահիտ Ավագյան «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի համալիր կաբինետ /ԴՊԻՐ N: 56/
Հերմինե Անտոնյան Կրթական բլոգոսֆերան /ԴՊԻՐ N: 56/
Շամիրամ Պողոսյան Սովորողի ուսումնական աշխատանքի կազմակերպումը դպրոցում: Սովորողի ուսումնական աշխատանքի կազմակերպումը տանը: /ԴՊԻՐ N: 56/
Жанна Акопян Учебные пакеты-средство последовательного программирования деятельности учащихся и учителя. /ԴՊԻՐ N: 57/
Mary Gabanyan Media library as the main and component part of the Curriculum Implemented in our School /ԴՊԻՐ N: 57/
Нонна Григорян На уроке технологии - медиабиблиотека /ԴՊԻՐ N: 57/
Digitec в образовательнном комплексе "Мхитар Себастаци" /ԴՊԻՐ N: 57/
Hasmik Ghazaryan Teachers’ individual internet WebPages as productive means of teaching /ԴՊԻՐ N: 57/
Ելենա Սարգսյան ՏՀՏ հմտությունների յուրացումը և զարգացումը` դասավանդողին ուղղված պահանջ /ԴՊԻՐ N: 58/
Լուսինե Ալեքսանյան Ուսուցման կազմակերպումը ավարտական 12-րդ դասարանում /ԴՊԻՐ N: 58/
Սոֆա Գրիգորյան, Մարինե Մկրտչյան, Մերի Առաքելյան Ծեսով յուրացնենք մեզ փոխանցված մշակույթը /ԴՊԻՐ N: 58/
Մարի Գաբանյան Գրադարանի դերը կաբինետային ուսուցման գործում /ԴՊԻՐ N: 58/
Արթուր Բլեյան Մեդիակրթությունը արհեստների դպրոցում /ԴՊԻՐ N: 58/
Գոհար Բալջյան Ակտիվ, շարժուն, ժամկետներ և սահմաններ չճանաչող գործունեություն /ԴՊԻՐ N: 58/
Արուսյակ Վարդանյան Մեդիագրագիտությունը կրտսեր դպրոցում /ԴՊԻՐ N: 58/
Գևորգ Հակոբյան Կրթության կազմակերպումը ավագ դպրոցում /ԴՊԻՐ N: 61/
Գայանե Մխիթարյան, Թամարա Սահակյան Ֆիզիկա` իրական և վիրտուալ փորձերի համադրումով /ԴՊԻՐ N: 61/
Սրբուհի Աղաբաբյան Եզակի էլեկտրոնային միջավայր ուսուցիչների, աշակերտների և ծնողների համար /ԴՊԻՐ N: 61/
Սոֆյա Այվազյան Ուսումնական օրացույցը ուսումնական գործընթացի կազմակերպման հիմքում /ԴՊԻՐ N: 61/
Նաիրա Նիկողոսյան Մասնագիտական զարգացման մասին /ԴՊԻՐ N: 62/
Աշոտ Բլեյան «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր. ինչպես սկսվեց ամեն ինչ /ԴՊԻՐ N: 63/
Սոնա Արսենյան Որտե՞ղ է սկսվում Հայաստանը, որտե՞ղ է վերջանում կրթությունը /ԴՊԻՐ N: 64/
Գևորգ Հակոբյան ՀՀ ԿԳՆ «Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր» ՊՈԱԿ-ը` ներդրումային կրթական ծրագրերի արդյունավետ իրականացման միջոցով դինամիկ զարգացող համակարգ» /ԴՊԻՐ N: 1 /
Աշոտ Բլեյան «Կրթությունը կյանք է» /ԴՊԻՐ N: 2/
Աշոտ Բլեյան «Անհատական համակարգիչն ու ինտերնետը`ուսուցման միջոց» /ԴՊԻՐ N: 3/
Ուր կորավ պատը /ԴՊԻՐ N: 4/ 
Հերմինե Թադևոսյան «ՏՀՏ-ների կիրառումը դասագործընթացում» /ԴՊԻՐ N: 5/
Աիդա Լոգյան «ՏՀՏ-ների կիրառումը դասագործընթացում» /ԴՊԻՐ N: 5/
Գևորգ Հակոբյան «Սովորողների և դասավանդողների ուսումնա-հետազոտական ու ստեղծագործական գործունեության կազմակերպումը և արդյունքների օգտագործման ու հրապարակման ձևերը» /ԴՊԻՐ N: 5/
Ժաննա Թովմասյան «Ինտեգրված ուսուցում և նախագծի մեթոդ» /ԴՊԻՐ N: 5/
Հայարփի Տոնոյան «Շրջակա միջավայրի բարելավումը`սովորողի հետազոտական աշխատանքի արդյունք» /ԴՊԻՐ N: 5/
Սոնա Խաչատրյան «ՏՀՏ-ի կիրառումը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում» /ԴՊԻՐ N: 5/
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր.Սովորողների հունիսյան ճամբար 2007թ. /ԴՊԻՐ N: 6/
«Նոր դպրոցի» ամառային ուսումնահետազոտական ճամբարի գործունեության հաշվետվություն /ԴՊԻՐ N: 6/
Աշոտ Բլեյան «Սովորող դպրոց» /ԴՊԻՐ N: 7/
2007թ, հոկտեմբերի 20-ի «Սովորող դպրոց» Կլոր սեղանի նյութերից՝ 
Ժաննա Հակոբյան Մարգարիտ Սարգսյան «Սովորեցի, երբ սկսեցի սովորեցնել» /ԴՊԻՐ N: 9/
Ժաննա Հակոբյան Մարգարիտ Սարգսյան «Նախագծերի մեթոդը սովորեցնում է սովորել» /ԴՊԻՐ N: 9/
Լուսինե Փաշայան, Նաիրա Դալուզյան «Ամենակարևոր բաները հենց ամենափոքրերից ենք սովորում» /ԴՊԻՐ N: 9/
Մարիամ Սիմոնյան «Իմ դասն իմ այսօրվա տեսածն է» /ԴՊԻՐ N: 9/
Լուսինե Պետրոսյան «Ես միշտ սովորող դասավանդող եմ» /ԴՊԻՐ N: 9/
Արմինե Խաչատրյան «Բուհական կրթությո՞ւն, թե՞ մանկավարժություն» /ԴՊԻՐ N: 9/
Մարգարիտ Հարությունյան «Սովորում ենք իրար հետ, իրար օգնելով» /ԴՊԻՐ N: 9/
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր «Դասավանդողի ամսական հաշվետվություն» /ԴՊԻՐ N: 10/
Զաբելա Աբելյան,Անահիտ Դումանյան «Մաթեմատիկա + հայոց լեզու» /ԴՊԻՐ N: 11/
Զաբելա Աբելյան «Խնդիրներ ժամանցի համար» /ԴՊԻՐ N: 11/
Նաիրա Նիկողոսյան «Երկարացված օրվա ծրագիր» /ԴՊԻՐ N: 16/
Գևորգ Հակոբյան «Սովորողի աշխատանքի կազմակերպումը ավագ դպրոցում» /ԴՊԻՐ N: 16/ 
Աշոտ Տիգրանյան «Հեռավար ուսուցում» /ԴՊԻՐ N: 16/
Նելլի Թովմասյան «Դասավանդողի անհատական շաբաթական պլան» /ԴՊԻՐ N: 16
Մարգարիտ Սարգսյան «Դասավանդողի հաշվետվություն» /ԴՊԻՐ N: 16/
Անահիտ Ավագյան « Համակարգչային ծրագրեր և ինտերնետ սովորելու իմ պատմությունը» /ԴՊԻՐ N: 16/
Լուսինե Փաշայան, Նաիրա Դալուզյան «Եթե համարձակվել ես սովորեցնել» /ԴՊԻՐ N: 16/
Աշոտ Բլեյան «Արդիական՝ գրավիչ և արդյունավետ ուսուցում» /ԴՊԻՐ N: 19/
Առցանց տեխնոլոգիաների և բջջային հեռախոսների ապահով օգտագործում /ԴՊԻՐ N: 19/
Գևորգ Հակոբյան «Համակարգիչը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում» /ԴՊԻՐ N: 19/
Սոնա Աբգարյան «Ինֆորմացիայի բազմազանության անհրաժեշտությունը» /ԴՊԻՐ N: 19/
Սարգիս Մարկոսյան, Շանթ Խլղաթյան «Նոր ծրագրեր սովորում ենք, երբ պետք է լինում» /ԴՊԻՐ N: 19/
Աշոտ Բլեյան, Գևորգ Հակոբյան «Նախամասնագիտական, մասնագիտական ուսուցման Ավագ դպրոցներ» /ԴՊԻՐ N: 22/
Գրիգոր Խաչատրյան «Գեղարվեստի ավագ դպրոց. միջավայր, փոխազդեցություններ» /ԴՊԻՐ N: 22/
Աիդա Պետրոսյան «Համագործակցային հանրակրթական դպրոց (Վանաձոր)» /ԴՊԻՐ N: 22/
Սարգիս Մարկոսյան «Էլեկտրոնային գրատախտակը ուսումնական միջավայրում» /ԴՊԻՐ N: 22/
«Երբ բացում են դասագիրքը... և փակում սովորելու ցանկությունը» /ԴՊԻՐ N: 23/
Սարգիս Գալոյան ««Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը 20-ամյակի շեմին» /ԴՊԻՐ N: 24/
Մերի Գրիգորյան «Կարևոր է, որ երեխայի գործունեությունն իրականությունից բխի» /ԴՊԻՐ N: 24/
Նաիրա Դալուզյան «Չդանդաղեցնենք երեխայի զարգացման ընթացքը» /ԴՊԻՐ N: 24/
Սոնա Ազարյան Արդյունավետ օտար լեզու /ԴՊԻՐ N: 24/
Սուսան Դավթյան «5–6 տարեկան երեխաների ուսուցումը» /ԴՊԻՐ N: 24/
Հայկանուշ Գևորգյան «Երեխայի նախապատրաստումը դպրոցին» /ԴՊԻՐ N: 24/
Մարինե Պետրոսյան «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի առաջին դասարանցու աճի բնութագիր» /ԴՊԻՐ N: 24/
Մարինե Մարտիրոսյան, Լուսինե Վարդանյան Երկարացված օրվա ծրագիր /ԴՊԻՐ N: 24/
Աշոտ Տիգրանյան Կրթությո˜ւն…աո˜ւ /ԴՊԻՐ N: 25/
Արմեն Հակոբյան, Քրիստինե Սահակյանց, Արտյոմ Բոյաջան
««Ֆիզկուլտուրա» առարկայի խնդիրները հատուկ բժշկական խմբերում ընդգրկված առողջության սահմանափակ կարողություններով սովորողների խմբում»
 /ԴՊԻՐ N: 25/
Աշոտ Բլեյան «Բարով եկար, սիրուն մեդիա» /ԴՊԻՐ N: 27/
Դավիթ Մինասյան Ինֆորմատիկայի համակարգված ուսուցում (առաջարկություններ) /ԴՊԻՐ N: 28/
Աշոտ Բլեյան Գրականություն և դպրոց. ահավասիկ Հանրապետությունն Արարատյան /ԴՊԻՐ N: 31/ 
Աշոտ Բլեյան «Աչքներս լույս. մենք նորից միասին ենք, տոնական մարմարյա սրահում» /ԴՊԻՐ N: 31/
Աշոտ Բլեյան «Ոչ թե սովորողների համար, այլ սովորողների հետ» /ԴՊԻՐ N: 32/
Անահիտ Հարությունյան «Դասարանը ուսումնահետազոտական լաբորատորիա» /ԴՊԻՐ N: 32/
Յուրա Գանջալյան «Կրթությունը Հայաստանում» /ԴՊԻՐ N: 32/
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ