ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԽՈՐԱԳՐԻ ԹԵՄԱՆԵՐԸ
  1. ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ
  2. ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ
  3. ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ
  4. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ
  5. ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)
  6. ԱՐՁԱԳԱՆՔ
Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս Ինքս ինձ հետ մենակ /ԴՊԻՐ N: 34/
Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս Ինքս ինձ հետ մենակ /ԴՊԻՐ N: 35/
Քո միջավայրը /ԴՊԻՐ N: 36/
Բիլ Գեյթսից Հաջողության հասնելու 10 գաղտնիք և 11 խորհուրդ կյանքի համար /ԴՊԻՐ N: 36/
Նաիրա Դալուզյան Ուսուցողական խաղեր /ԴՊԻՐ N: 37/
Աշխեն Գրիգորյան Էլեկտրոնային խաղերը որպես ուսուցման արդյունավետ միջոց /ԴՊԻՐ N: 37/
Հասմիկ Ղազարյան Լսելը՝ ուշադրության արժանի հմտություն /ԴՊԻՐ N: 38/
Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս Ինքս ինձ հետ մենակ /ԴՊԻՐ N: 38/
Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս Ինքս ինձ հետ մենակ /ԴՊԻՐ N: 39/
Հասմիկ Ղազարյան Սոցիալական ցանցերը՝ ուսումնական տարածք /ԴՊԻՐ N: 41/
Գոհար Եղոյան Մեդիանախագիծ «Բզեզի դպրոցը» /ԴՊԻՐ N: 41/
Մերի Առաքելյան Երաժշտության մեդիաօլիմպիադա «Գարուն» /ԴՊԻՐ N: 41/
Նունուֆար Սմբատյան Շուտասելուկներ /ԴՊԻՐ N: 41/
Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս Ինքս ինձ հետ մենակ /ԴՊԻՐ N: 42/
Սթիվ Ջոբսի ելույթը Ստենֆորդի համալսարանի շրջանավարտների առաջ /ԴՊԻՐ N: 44/
Կոնստանտին Շերեմետև Թաքնված ինքնախղճահարություն /ԴՊԻՐ N: 45/
Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս Ինքս ինձ հետ մենակ /ԴՊԻՐ N: 46/
Նապոլեոն Հիլլ Հնարավորությունների և հաջողության մասին /ԴՊԻՐ N: 46/
Ռիչարդ Ֆեյնման Սա նույնքան պարզ է, ինչքան մեկ-երկուս-երեք-ը... /ԴՊԻՐ N: 47/
Դենիս Փրեգեր Ուզո՞ւմ եք լավ մարդ մեծացնել: Երեխային բարձր ինքնագնահատական ներարկելը դադարեցրեք /ԴՊԻՐ N: 47/
Վահրամ Թոքմաջան Երիտասարդական ենթամշակույթները Երևանում (էմոների օրինակով) /ԴՊԻՐ N: 48/
Կոնստանտին Շերեմետև Ճանապարհ դեպի երջանկություն /ԴՊԻՐ N: 49/
Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս Ինքս ինձ հետ մենակ /ԴՊԻՐ N: 50/
Կոնստանտին Շերեմետև Սերտում /ԴՊԻՐ N: 50/
Լուսինե Ղարախանյան Մանկավարժական կոնֆլիկտների լուծման ուղիներ /ԴՊԻՐ N: 50/
Հասմիկ Ղազարյան Ազատ ժամանակ. պե՞տք է արդյոք /ԴՊԻՐ N: 50/
Աննա Հայրոյան Ամեն ինչ սկսվում է նախակրթարանից /ԴՊԻՐ N: 51/
Վահրամ Թոքմաջան Գիտակների ակումբ /ԴՊԻՐ N: 51/
Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս Ինքս ինձ հետ մենակ /ԴՊԻՐ N: 52/
Դմիտրի Լիխաչյով Նամակներ երիտասարդ ընթերցողներին: Բարության ուղիներով /ԴՊԻՐ N: 53/
Կոնստանտին Շերեմետև Հնացած գիտելիք /ԴՊԻՐ N: 53/
Պյոտր Կապիցա Պրոֆեսորը և ուսանողը. Մոսկվայի ֆիզիկա-տեխնիկական ինստիտուտի շրջանավարտների երկույթի ելույթը /ԴՊԻՐ N: 53/
Մարիետ Սիմոնյան Այս սերունդը մեզ կստիպի փոխվել /ԴՊԻՐ N: 53/
Վահրամ Թոքմաջան Սևից միստիկ: Ինքնահաստատու՞մ, թե՞ ինքնադրսևորում /ԴՊԻՐ N: 54/
Արմեն Դարբինյան Անձնային արժեքներ /ԴՊԻՐ N: 54/
Մարգարիտ Սարգսյան Սովորողների նախասիրությունների և օժտվածության զարգացում ակումբներում /ԴՊԻՐ N: 56/
Իվետա Ջանազյան Մեր հայրենագիտական ակումբը /ԴՊԻՐ N: 56/
Մարթա Ասատրյան Էկոխորհրդարան. նախագիծ /ԴՊԻՐ N: 56/
Աննա Հայրոյան 2-3 տարեկանների խնամքի և զարգացման մոդել միջավայր /ԴՊԻՐ N: 56/
Կարինե Պետրոսյան, Սոֆյա Այվազյան, Անահիտ Եղյան Հեռանկարային և հետաքրքիր աշխատանք /ԴՊԻՐ N: 56/
Մարգարիտ Թամազյան Գարնանային բակ-պարտեզ /ԴՊԻՐ N: 56/
Աննա Օհանյան, Սուսան Դավթյան Մասնագետի աշխատանքը` մասնագիտական խորհրդատվութուն, անհատական կամ խմբային թերապևտիկ աշխատանք /ԴՊԻՐ N: 56/
Լուսինե Գափլանյան Նախադպրոցականի զարգացման նոր մոդել միջավայր /ԴՊԻՐ N: 58/
Սրբուհի Աղաբաբյան, Գոհար Սմբատյան Հիգիենիկ հմտությունների և ինքնուրույնության ձևավորման միջավայր /ԴՊԻՐ N: 58/
Տաթև Խլոյան Տեխնոլոգիական գործունեություն 2-րդ դասարանում /ԴՊԻՐ N: 58/
Վլադիմիր Լևի Ինչպես դաստիարակել ծնողներին կամ նոր ոչ սովորական երեխա /ԴՊԻՐ N: 60/
Վահրամ Թոքմաջյան «Ասպետ» ռազմամարզական ճամբարը որպես ակումբային գործունեության օրինակ /ԴՊԻՐ N: 61/
Մերի Առաքելյան Համերգների կազմակերպումը՝ որպես ուսումնական նախագիծ /ԴՊԻՐ N: 61/
Մարգարիտ Հարությունյան Համո Սահյան /ԴՊԻՐ N: 61/
Մարի Գաբանյան «Դասարան անիվների վրա» /ԴՊԻՐ N: 62/
Ներկայացնում է Գևորգ Հակոբյանը Սերգեյ Կապիցա /ԴՊԻՐ N: 63/
Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս Ինքս ինձ հետ մենակ /ԴՊԻՐ N: 63/
Ս. Սոլովեյչիկ «Երեսառած երեխանե՞ր» /ԴՊԻՐ N: 1/
Սեմյոն Սոլովեյչիկ «Քաղաքավարի երեխանե՞ր» /ԴՊԻՐ N: 2/
Սեմյոն Սոլովեյչիկ «Ազատ մարդ» /ԴՊԻՐ N: 2/
Մոհանդաս Գանդի «Իմ հավատամքը հակաբռնությունն է» /ԴՊԻՐ N: 2/
Ալբերտ Էյնշտեյն «Իմ հավատամքը» /ԴՊԻՐ N: 2/
Սեմյոն Սոլովեյչիկ «Հոգատար երեխաներ» /ԴՊԻՐ N: 3/
Համընդհանուր հռչակագիր մշակութային բազմազանության մասին /ԴՊԻՐ N: 3/ 
Ավետարան ծնողների համար ըստ Բիլ Գեյթսի /ԴՊԻՐ N: 3/
Սեմյոն Սոլովեյչիկ «Առատաձե՞ռն երեխաներ» /ԴՊԻՐ N: 4/
Դ. Լիխաչյով «Նամակներ երիտասարդ ընթերցողներին» /ԴՊԻՐ N: 4-13, 15-22/
Դ. Լիխաչյով «Ռուսական մտավորականության մասին» /ԴՊԻՐ N: 4/
Սեմյոն Սոլովեյչիկ «Նվեր մտքեր» /ԴՊԻՐ N: 6/
Անատոլի Բերշտեյն «Բարձրաձայն խոհեր» /ԴՊԻՐ N: 7/
Խազրաթ Ինյաթ Խան «Շատ ծիծաղել և հաճախ խաղալ» /ԴՊԻՐ N: 7/
Տեսլայի հետազոտական մեթոդը /ԴՊԻՐ N: 12/
Մինչև երեքն եմ հաշվում: Երեխաներին արդյոք պատժել գիտե՞ք/ԴՊԻՐ N: 12/
Իրինա Դեմակովա«Մանկական ազատությունների մեծ խարտիան» /ԴՊԻՐ N: 13/
Ոչ ասենք սուիցիդին (ինքնասպանությանը) /ԴՊԻՐ N: 15/
Շ. Ամոնաշվիլի «Դասամիջոցների մանկավարժությունը  և մանկական չարաճճությունը» /ԴՊԻՐ N: 17/
Դիպակ Չոպրա «Ծնողների դերն ու Ոգու շնորհը» /ԴՊԻՐ N: 18/
Արկադի Ավերչենկո «Երեխաների մասին»/ԴՊԻՐ N: 31/
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ