ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԽՈՐԱԳՐԻ ԹԵՄԱՆԵՐԸ
  1. ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ
  2. ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ
  3. ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ
  4. ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ
  5. ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)
  6. ԱՐՁԱԳԱՆՔ
Շամիրամ Պողոսյան Կարևորում եմ «Հայրենագիտության և էքսկուրսավարության» դասընթացը /ԴՊԻՐ N: 35/
Աշոտ Բլեյան Կա մեդիա` կա կրթություն /ԴՊԻՐ N: 37/
Արտակ Զարգարյան Կովկասյան մեծ խաղ: Թուրքիայի վերադարձը /ԴՊԻՐ N: 38/
Յուրա Գանջալյան 2010թ. անգլերենի միասնական քննությունների թեստերը /ԴՊԻՐ N: 38/
Յուրա Գանջալյան Խորհրդածություններ անգլերենի հանրապետական օլիմպիադայի համայնքային փուլից հետո /ԴՊԻՐ N: 38/
Շուշան Բլեյան Հայոց լեզվի օլիմպիադան և մեր «Բազկի զարկերը» /ԴՊԻՐ N: 38/
Նաիրա Դալուզյան Օլիմպիական գարուն մեր դասարանում /ԴՊԻՐ N: 39/
Մարգարիտ Սարգսյան Օլիմպիադա. ի՞նչ ենք առաջարկում և ինչո՞ւ… /ԴՊԻՐ N: 39/
Медиаиздательство /ԴՊԻՐ N: 40/
Հասմիկ Նալբանդյան Էկո-մրցույթը և մեդիա-կրթությունը /ԴՊԻՐ N: 41/
Նաիրա Դալուզյան Կայքը որպես ուսումնական միջավայր /ԴՊԻՐ N: 41/
Տաթև Բլեյան Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք /ԴՊԻՐ N: 41/
Նաիրա Ավագյան Սպասում ենք հաջորդ մեդիաօլիմպիադային /ԴՊԻՐ N: 41/
Մերի Գրիգորյան Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա /ԴՊԻՐ N: 41/
Լուսինե Փաշայան Մեդիակրթություն. նեթբուքը ուսումնական գործիք /ԴՊԻՐ N: 41/
Անուշ Ալեքսանյան Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև /ԴՊԻՐ N: 41/
Արմինե Գյոնջյան Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում /ԴՊԻՐ N: 41/
Լիանա Հակոբյան Մեդիաօլիմպիադա «Գարուն». ամփոփում /ԴՊԻՐ N: 41/
Աշոտ Տիգրանյան Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում /ԴՊԻՐ N: 41/
Սոֆյա Այվազյան Սեբաստացիներս` աշխարհի քաղաքացիներ /ԴՊԻՐ N: 41/
Մանուշակ Աբրահամյան Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա /ԴՊԻՐ N: 41/
Յուրա Գանջալյան Ավարտվեց մեր մայիսյան հավաքը /ԴՊԻՐ N: 42/
Գևորգ Հակոբյան 2011-2012 ուստարվա դասագրքերի մրցույթով ընտրված 7-րդ դասարանի հանրահաշվի դասագրքի մասին /ԴՊԻՐ N: 42/
Շամիրամ Պողոսյան, Հասմիկ Ղազարյան Սովորելու, սովորեցնելու և տեխնիկական թվային միջոցների մասին /ԴՊԻՐ N: 43/
Անահիտ Հարությունյան «Նոթբուքն ինձ դասընկեր» ծրագիրն անհրաժեշտ է /ԴՊԻՐ N: 45/
Աշխեն Գրիգորյան, Հասմիկ Ղազարյան, Հայարփի Տոնոյան, Արմինե Մնացականյան Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք /ԴՊԻՐ N: 45/
Լուսինե Բարսեղյան Մեդիագրադրան /ԴՊԻՐ N: 45/
Հայկազ Մարգարյան, Արսեն Գալստյան Հոկտեմբերյան հավաքին ներկայացված մանկավարժական ծրագրերի փորձագիտական եզրակացություն /ԴՊԻՐ N: 45/
Shahane Nikolayan Teaching English by fitting lessons for mixed ability classes /ԴՊԻՐ N: 45/
Эста Симонян, Анна Мкртумян Медиабиблиотека /ԴՊԻՐ N: 45/
Աննա Էլնազարյան Օտար լեզուների ուսումնական պլանը դառնում է ավելի ճկուն /ԴՊԻՐ N: 45/
Անահիտ Ավագյան Մեծ դեր ունի մեդիագրադարանը /ԴՊԻՐ N: 45/
Տաթև Մելքոնյան Սովորական օլիմպիադա չէ /ԴՊԻՐ N: 45/
Նաիրա Ավագյան Սովորության, անխուսափելի կարգի վերածված արարողություն /ԴՊԻՐ N: 45/
Սեդա Խաչատրյան Մսուրի երեխաներից մինչև ուսուցիչները մասնակցում են /ԴՊԻՐ N: 45/
Աննա Մանուկյան Տետրից notebook /ԴՊԻՐ N: 45/
Հասմիկ Թոփչյան Նոթբուքն ինձ դասընկեր /ԴՊԻՐ N: 46/
Ելենա Սարգսյան Ուսուցման կազմակերպումը ավագ դպրոցի ավարտական դասարաններում /ԴՊԻՐ N: 46/
Նաիրա Դալուզյան «Նոթբուքն ինձ դասընկեր» արդյունքներն ակնհայտ են /ԴՊԻՐ N: 46/
Լիլիթ Բաբայան Կրթահամալիրի կայքը ուսումնական միջավայր և ուսումնական միջոց /ԴՊԻՐ N: 46/
Гаяне Парванян Общие утренние занятия /ԴՊԻՐ N: 46/
Կարինե Թահսիլդարյան Սովորողների մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում /ԴՊԻՐ N: 46/
Սուսան Գալստյան Ցանկացած հաջողության հիմքը աշխատանքն է /ԴՊԻՐ N: 46/
Anoush Iskandaryan Grouping the pupils according to the levels of their language competency /ԴՊԻՐ N: 46/
Շահանե Նիկոլայան Անգլերենի ուսուցում ըստ լեզվական մակարդակների /ԴՊԻՐ N: 46/
Մարգարիտ Հարությունյան Աշխատում են սիրով /ԴՊԻՐ N: 46/
Գայանե Վարդանյան Էկոլոգիական կրթություն հիմնական դպրոցում /ԴՊԻՐ N: 46/
Մերի Գրիգորյան Չեմ պատկերացնում առավոտը առանց ընդհանուր պարապմունքի /ԴՊԻՐ N: 46/
Աստղիկ Պողոսյան, Լիանա Ասատրյան Յուրաքանչյուրին՝ ըստ իր կարողության /ԴՊԻՐ N: 46/
Թամար Հարությունյան Այսօրվա կրթահամալիրն անհամեմատ տարբեր է /ԴՊԻՐ N: 46/
Քրիստինե Շահբազյան Մեդիաօլիմպիադան ինքնակրթության լավագույն միջոց /ԴՊԻՐ N: 46/
Քնարիկ Ներսիսյան Խիստ տարբերվող նորամուծություն /ԴՊԻՐ N: 46/
Լյուդմիլա Խաչատրյան Լավ կլիներ, որ ծրագիրը գործեր բոլոր դպրոցներում /ԴՊԻՐ N: 46/
Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան Գործընկերների արձագանքը ոգևորում է /ԴՊԻՐ N: 46/
Մարգարիտ Սարգսյան «Նոթբուքն ինձ դասընկեր». անխուսափելի իրողություն /ԴՊԻՐ N: 46/
Տաթև Թամազյան Սովորողների տեխնոլոգիական և մասնագիտական հմտությունների զարգացում ուսումնա-արտադրական արհեստանոցներում /ԴՊԻՐ N: 46/
Карине Агамян Наши утренние занятия /ԴՊԻՐ N: 46/
Լուսինե Բուշ Կարևոր են և´ հաղթանակը, և´ մասնակցությունը /ԴՊԻՐ N: 46/
Լուսինե Ալեքսանյան Հոկտեմբերյան ամենամյա 6-րդ բաց հավաք. հարցման արդյունքներ /ԴՊԻՐ N: 46/
Տաթև Աբրահամյան Կլոր սեղան Գեղարվեստի դպրոցում /ԴՊԻՐ N: 46/
Թամար Ղահրամանյան mskh.am-ը ուսումնական միջավայր /ԴՊԻՐ N: 50/
Վեներա Խառատյան Կյանքը հենց քիմիան է… /ԴՊԻՐ N: 50/
Элеонора Ергнян Интерактивная доска в школе /ԴՊԻՐ N: 50/
Սեդա Խաչատրյան Մեդիա՝ կրթություն բոլորով /ԴՊԻՐ N: 50/
Տաթև Թամազյան Հաջորդ տարի` նաև «Լավագույն լուսանկարչական շարք» /ԴՊԻՐ N: 51/
Նարինե Պետրոսյան Մարդու իրավունքներ և քաղաքացիական կրթություն /ԴՊԻՐ N: 51/
Карине Акопджанян «Луйс аи ачкерин» /ԴՊԻՐ N: 52/
Раиса Погосян Я за введение дистанционного метода обучения /ԴՊԻՐ N: 52/
Սոնա Արսենյան Ինչերե՞ն է խոսում հեռուստացույցը /ԴՊԻՐ N: 54/
Աշոտ Բլեյան Նվեր` տարվա բոլոր օրերի համար /ԴՊԻՐ N: 54/
Յուրա Գանջալյան Զգու΄յշ, Գնահատման և թեստավորման կենտրոնն է առաջարկում /ԴՊԻՐ N: 55/
Раиса Погосян Интерактивный метод в обучении учащихся с активным вовлечением родителей в процесс воспитания /ԴՊԻՐ N: 55/
Տաթև Թամազյան Հարցադրում ինձ /ԴՊԻՐ N: 56/
Մանուշակ Աբրահամյան Գիտափորձը մեր դասարանում /ԴՊԻՐ N: 56/
Շուշան Ազատյան Սովորողի աշխատանքը ակումբում /ԴՊԻՐ N: 56/
Սաթենիկ Միրզոյան Երաժշտությունը նախակրթարանում /ԴՊԻՐ N: 56/
Элеонора Ергнян Электронный журнал очень удобен для всех! /ԴՊԻՐ N: 57/
Ашот Блеян Земля закричит под тяжестью камня и асфальта, если я буду молчать. /ԴՊԻՐ N: 57/
Հասմիկ Նալբանդյան Էկոտուր 2012–ը կայացավ, բայց չավարտվեց /ԴՊԻՐ N: 58/
Թամար Ղահրամանյան Մեդիագրադարանը, ուսումնական կաբինետը` ուսուցման կազմակերպման արդյունավետ միջավայր /ԴՊԻՐ N: 58/
Աննա Էլնազարյան Ուսումնական օրացույցը` որպես ուսուցման կազմակերպման գործիք /ԴՊԻՐ N: 58/
Կարինե Թահսիլդարյան Լրագրություն և բլոգ /ԴՊԻՐ N: 58/
Յուրա Գանջալյան Ինչո՞վ տարբերվեց 2011-2012 ուսումնական տարին նախորդներից /ԴՊԻՐ N: 59/
Յուրա Գանջալյան Մարկ Բրեյի գիրքը. դիմակայում ստվերային կրթության համակարգին /ԴՊԻՐ N: 63/
Յուրա Գանջալյան Մխիթար Աբբահոր մեծ առաքելությունը /ԴՊԻՐ N: 63/
Վահրամ Թոքմաջյան Ելքեր են անհրաժեշտ /ԴՊԻՐ N: 64/
Սոցիոլոգիական հարցման արդյունքների ամփոփում և վերլուծություն /ԴՊԻՐ N: 5/
«Ա. Տիգրանյանի գնահատման գործակցային համակարգի մասին» /ԴՊԻՐ N: 6/
Ա. Տիգրանյան «Կրթակարգ և ուսուցիչներ. անտեղյակների հակամարտություն» /ԴՊԻՐ N: 7/
«Կրթություն» թերթը 75 տարեկան է. «Օգտվենք առիթից կամ շնորհավորանքի փոխարեն» /ԴՊԻՐ N: 13/ 
Գևորգ Հակոբյան «Մաթեմատիկա սովորենք Նիկիտա Պողոսյանի օգնությամբ» /ԴՊԻՐ N: 16/
Մանե Գևորգյան «Խորհրդայնացում» /ԴՊԻՐ N: 20/
Աշոտ Տիգրանյան «Լեոն մեր ժանակակակիցն է» /ԴՊԻՐ N: 20/
Աշոտ Տիգրանյան «Երրբ առաջարկը պահանջարկի կարիք չունի» /ԴՊԻՐ N: 20/
Աշոտ Տիգրանյան «Համաժողով» /ԴՊԻՐ N: 25/
Քննարկում են քոլեջի սովորողները /ԴՊԻՐ N: 26/
«Հասարակագիտություն» առարկայի դասագրքի մասին /ԴՊԻՐ N: 28/ 
Ելենա Չիլինգարյան «Հոգեբանական մի հիմնախնդրի մասին» /ԴՊԻՐ N: 28/
Աշոտ Տիգրանյան, Թադևոս Մարկոսյան «Պապ թագավորի մասին» /ԴՊԻՐ N: 28/
Յուրա Գանջալյան «Հանրապետական օլիմպիադայի համայնքային փուլից» /ԴՊԻՐ N: 28/
Սոֆյա Այվազյան «Դպրոցականի մոմլաթե պայուսակ» /ԴՊԻՐ N: 28/
Աշոտ Բլեյան «Մեր ընկեր Հակոբը» /ԴՊԻՐ N: 31/
Աշոտ Տիգրանյան «Գիտնականը մեր կողքին»/ԴՊԻՐ N: 31/
Նունե Մովսիսյան «Մանկավարժական գործունեության իմ փորձից» /ԴՊԻՐ N: 32/
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ