ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 41
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Տաթևիկ Թամազյան
Մեդիան համախմբում է մեզ

Մարգարիտ Հարությունյան
Մեդիամայրենի 5-6-րդ դասարաններում

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Մեդիագրադարան

Յուրա Գանջալյան
Մեդիաօլիմպիադաներին ներկայացվող անգլերենի առաջադրանքների ստեղծագործական բնույթը



Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Բարսեղյան
Ուսումնական նյութեր Notebook ծրագրով

Լուսինե Մանուկյան
Հանրակրթական դպրոցի ուսումնական համացանց

Հասմիկ Թոփչյան
Մեդիալրագրությունը ինքնակրթություն է

Լուսինե Բուշ
Մեդիա-ինքնակրթություն

Ուսումնական նյութեր

Սուսան Գալստյան
Ասացվածքներ

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Էլեոնորա Հերգնյան
Թոռնիկիս կորեական մանկապարտեզը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Գևորգ Հակոբյան
Մեր մեդիաընթերցարանը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման 2-րդ դասարան

Նաիրա Նիկողոսյան
Մեդիաընդունելությունը կրթահամալիրում

Գեղեցիկ Սահակյան
Մեդիաինքնակրթություն

Արուսյակ Վարդանյան
Մեդիան, համացանցը կրթական գործիքներ

Լիլիթ Բաբայան
Մեդիահաշվետվությունը դասավանդողի աշխատանքի և սովորողների կրթության կազմակերպում

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաինքնակրթություն

Աշոտ Բլեյան
Նոր գինին` նոր տիկի մեջ

Նունե Մովսիսյան
«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները

Շուշան Սողոմոնյան
Մեդիահրատարակչություն

Յուրա Գանջալյան
Մեդիահանրակրթություն… Իսկ ինչու՞ մեդիա

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նունուֆար Սմբատյան
Շուտասելուկներ

Մերի Առաքելյան
Երաժշտության մեդիաօլիմպիադա «Գարուն»

Գոհար Եղոյան
Մեդիանախագիծ «Բզեզի դպրոցը»

Հասմիկ Ղազարյան
Սոցիալական ցանցերը՝ ուսումնական տարածք

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Նաիրա Ավագյան
Սպասում ենք հաջորդ մեդիաօլիմպիադային

Սոֆյա Այվազյան
Սեբաստացիներս` աշխարհի քաղաքացիներ

Աշոտ Տիգրանյան
Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում

Լիանա Հակոբյան
Մեդիաօլիմպիադա «Գարուն». ամփոփում

Արմինե Գյոնջյան
Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում

Անուշ Ալեքսանյան
Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև

Լուսինե Փաշայան
Մեդիակրթություն. նեթբուքը ուսումնական գործիք

Մերի Գրիգորյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Տաթև Բլեյան
Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք

Նաիրա Դալուզյան
Կայքը որպես ուսումնական միջավայր

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկո-մրցույթը և մեդիա-կրթությունը
Մեդիագրադարան

Աշխարհում արդեն վաղուց փոխվել է գրադարանային գործը. փոխվել են գրադարանների գործառույթները, ավելացել նորերը: Գրադարանն այլևս ընդամենը գրքերի պահպանության ու ընթերցանության միջավայր չէ: Ասում են` ժամանակին համնըթաց շարժվելու համար պետք է տիրապետել տեխնիկային: Այսօր առանց թվային միջոցների չես կարող և չես էլ պատկերացնի զարգացում, իսկ գրադարանների զարգացումը դրա մասն է կազմում: Թվային տեխնոլոգիաների թռիչքային զարգացումը և տեղեկատվական հեղեղն անճանաչելիորեն փոխել են գրադարանների աշատանքի ձևը, բովանդակությունը, դեմքը և դերը:
Շատ ենք խոսում կրթության որակի բարձրացման, հեռավար ուսուցման և շատ այլ կարևոր բաների մասին: Մեդիակրթությունը նպաստում է դրան: Մարդիկ օրվա ցանկացած պահի կարող են մուտք գործել, կարդալ, գտնել այն ինֆորմացիան, որն անհրաժեշտ է: Ներկայումս թվայնացնում ենք պահանջարկ ունեցող գրականություն, դասաքրքեր, ամսագրեր: Կարճ ասած` այս ամենը միանշանակ նպաստում է մեր կրթական որակի բարձրացմանը ու գործընթացի հեշտացմանը: Այսպիսի գրադարանում գրադարանավարի դերը անընդհատ զարգացումն է և տեղեկատվության մեծ պաշար ունենալը: Գրադարանավարը հենարան է դառնում նոր մանկավարժությանը. նա աշխատում է ոչ թե ավանդական ձևերով, այլ բարձրացնում է գրադարանի դերը` ապահովելով անընդհատ կրթություն, դառնալով հաղորդակցման ինֆորմացիոն կենտրոն:
Քանի որ կրթահամալիրում իրականացվող կրթական ծրագիրը տարբերվում է մյուս կրթական ծրագրերից իր բովանդակությամբ և մեդիակրթությամբ, իր օլիմպադաներով ու ստուգատեսներով, գրադարանը պիտի սպասարկի կրթության այդպիսի կազմակերպմնը:

Ինչպե՞ս համադրել ուսուցման ավանդական միջոցը և անընդհատ զարգացող մեդիան, որպեսզի երկուսն էլ օգտագործվեն, ի՞նչ քայլեր է անում գրադարանը:
Այսօր աշխատելու համար գրադարանին հարկավոր է ստեղծել հարմարավետ միջավայր` գրապահարաններ, գրականություն, համակարգչային սրահ, երաժշտության և բացօթյա սրահներ, ունենալ թվային միջոցներ, ունենալ տնօրենի աջակցություն և նվիրյալ գրադարանավարներ, ընթերցողական ակտիվ: Այս բոլորի համադրության արդյունքում կստացվի ժամանակակից գրադարան:
Գրադարանավարն ինքն է դառնում տեղեկատվության բնագավառի փորձագետ, որը տիրապետում է տվյալների որոնման ու տարածման, գիտելիքների կառավարման, տեղեկատվության նախագծման ու մատուցման կարողությունների: Գրադարանավարի մասնագիտությունը եզակի է նրանով, որ հնարավոր չէ գծել նրա գործունեությանը սահմանը:

Սպասարկման էլեկտրոնային ձևը հեշտացնում է գրադարանավարի և ընթերցողի աշխատանքը: «Տվյալներ բազան» (կա նաև http:/[email protected] կայքում) ընթերցավարին միանգամից տեղեկություն է տալիս ընթերցողի, գրքի վերադարձման, բնակավայրի փոփոխության, գրանցման ժամկետի, ընթերցողի կրթական նախասիրությունների մասին, ընթերցողին մատուցում իրեն անհրաժեշտ տեղեկություններ:

Գրադարանի աշխատողը կատարում է մշակույթային և տեխնիկական աշխատանք:
Մշակույթային կողմը գրադարանավարի համագործակցությունն է դասավանդողի հետ` գրադարանում եղած գրքային և թվային նյութեր տրամադրելով: Կրթական ծրագրին համապատասխան` գրադարանը ձեռք է բերում գրականություն, ամսագրեր, թերթեր, ձայներիզներ, ուսումնական փաթեթներ կամ թվայնացնում անհրաժեշտ նյութերը:

Հաճախակի միջոցառումները, սեմինարները, քննարկումները, վերապատրաստումները գրադարանը դարձնում են ընթերցողների հավաքատեղի: Կատարվում են նաև խմբային,անհատական, հետազոտական աշխատանքներ: Ընթերցող-գրադարան կապի Ճիշտ օգտագործման դեպքում ընթերցողի համար գրադարանը դառնում է գրավիչ, հարազատ, սիրելի անկյուն, «ծարավը հագեցնելու» միջավայր. նա ապրում է գրադարանի հաջողություններով:
Տեխնիկական կողմը գրականությունն արձանագրելը, ցուցակագրելը և այբբենական կարգով դասավորելը, ընթերցողին սպասարկելը, ընտրության մեջ օգնելը, տեղեկացնելը, համակարգչային գրագիտություն սովորեցնելը, ցուցահանդեսների և քննարկումների հանդեպ հետաքրքրություն առաջացնելն է: Այսպիսին է գրադարանավարի դերը գրքի, ինֆորմացիայի և ընթերցողի միջև:

Մեդիասպասարկում համացանցում

Թվային գրադարանը համապատասխան ծառայություններով հագեցած այնպիսի տվյալների կառավարելի հավաքածու է, որոնք պահվում են թվային ֆորմատներով և մատչելի են համակարգչային ցանցերի օգնությամբ: Դրանց պահպանման և օգտագործման համար կարևոր դեր և նշանակություն ունի գրադարանը: Այն նաև փորձում է այդ մասին տեղեկացնել համացանցով: Այցելելով gradaran.mskh.am դուք կմտնեք գրադարանի նոր, թարմացված կայքը, որտեղ կարող եք գտնել հետաքրքիր նյութեր, տեղեկություններ, թարգմանություններ: Կայքն հինգ տարվա գործունեություն ունի: Սակայն նրա օգտագործումը կրում էր տեղեկատվական բնույթ: Այս տարի գրադարանի աշխատանքային խումբը որոշեց այն թարմացնել, ավելացնել ընթերցողների համար ավելի հարմար բաժիններ: Գրադարանին կից ստեղծված մեդիահրատարակչատան աշխատանքները ներկայացնելու համար կայքում ավելացավ թվային գիրք, թվային դասագիրք, թվային ամսագիր բաժինները, որտեղ կայքի սպասարկման խումբը ցանկացած պահի կարող է տեղադրել նոր թվային նյութեր: Գրքերը տեղադրվում են PDF և Word ծրագրերով: Գրքերն իրենց հերթին թվայնացվում են դասավանդողների, սովորողների պատվերներով: Կարծում եմ` զարգացման այս ժամանակակից փուլում ցանցերում պարտադիր պետք է լինեն էլեկտրոնային գրքեր: «Տիգրան Հայրապետյան» գրադարանի հրատարակչատունն էլ իրականացնում է ժամանակների այդ պահանջը: Կայքում անհրաժեշտ փոփոխություններ կատարելուց հետո ձևավորված կամավոր աշխատողների խումբը սկսեց տառերի այբբենական ցանկը անցկացնել կայք: Ընթացան ստուգման աշխատանքներ և խումբը անցավ ռուսերեն տառերի տեղադրմանը: Աշխատելու ժամանակ նկատեցինք որոշ թերություններ, որոնք բարդացնում էին աշխատող խմբի գործունեությունը: Այդ պատճառով կազմակերպում էինք քննարկումներ և փորձում գտնել համապատասխան լուծումները: Այդ ամեն ինչի կարգավորումից հետո խումբը կրկին անցավ աշխատանքի և այժմ գրադարանի կայքը պարբերաբար թարմացվում է հետաքրքիր նյութերով: Ընթացքում նոր ստացված գրքերի մասին փոքրիկ տեղեկություն և լուսանկար է տեղադրվում նոր գրքեր բաժնում:
Գրադարանի յուրաքանչյուր աշխատող ծանոթ է կրթահամալիրում իրականացվող ծրագրերին և գրադարանը խթան է հանդիսանում համացանցում փնտրվող նյութը հեշտությամբ գտնելու համար: Գրադարանի աշխատողը համացանցում փնտրում է պահանաջվող նյութը, կցում այն գրադարանի կայքին կամ հղում տալիս տվյալ աղբյուրի հասցեին: Օրինակ փնտրվող նյութը Բակունցի «Խոնարհ աղջիկ»-ն էր: Տեսնելով, որ տվյալ գիրքը տեղում չկար, փնտրեցինք համացանցում, գտնելով ամբողջական թվայնացված գիրքը` առանձնացրինք Word ծրագրով և տվյալ ֆայլը կցեցինք «Թվային գիրք» բաժնում (http://gradaran.mskh.am/node/2203): Ընթերցողին տեղեկացրինք, որ կայքում կարող է կարդալ էլեկտրոնային տարբերակով, այնուհետև հետևելով հաշվիչին` տեսանք, որ երկու օրում գիրքը կարդացվել է 10 անգամ:

Медиабиблиотека

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ