ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 41
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Տաթևիկ Թամազյան
Մեդիան համախմբում է մեզ

Մարգարիտ Հարությունյան
Մեդիամայրենի 5-6-րդ դասարաններում

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Մեդիագրադարան

Յուրա Գանջալյան
Մեդիաօլիմպիադաներին ներկայացվող անգլերենի առաջադրանքների ստեղծագործական բնույթը



Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Բարսեղյան
Ուսումնական նյութեր Notebook ծրագրով

Լուսինե Մանուկյան
Հանրակրթական դպրոցի ուսումնական համացանց

Հասմիկ Թոփչյան
Մեդիալրագրությունը ինքնակրթություն է

Լուսինե Բուշ
Մեդիա-ինքնակրթություն

Ուսումնական նյութեր

Սուսան Գալստյան
Ասացվածքներ

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Էլեոնորա Հերգնյան
Թոռնիկիս կորեական մանկապարտեզը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Գևորգ Հակոբյան
Մեր մեդիաընթերցարանը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման 2-րդ դասարան

Նաիրա Նիկողոսյան
Մեդիաընդունելությունը կրթահամալիրում

Գեղեցիկ Սահակյան
Մեդիաինքնակրթություն

Արուսյակ Վարդանյան
Մեդիան, համացանցը կրթական գործիքներ

Լիլիթ Բաբայան
Մեդիահաշվետվությունը դասավանդողի աշխատանքի և սովորողների կրթության կազմակերպում

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաինքնակրթություն

Աշոտ Բլեյան
Նոր գինին` նոր տիկի մեջ

Նունե Մովսիսյան
«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները

Շուշան Սողոմոնյան
Մեդիահրատարակչություն

Յուրա Գանջալյան
Մեդիահանրակրթություն… Իսկ ինչու՞ մեդիա

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նունուֆար Սմբատյան
Շուտասելուկներ

Մերի Առաքելյան
Երաժշտության մեդիաօլիմպիադա «Գարուն»

Գոհար Եղոյան
Մեդիանախագիծ «Բզեզի դպրոցը»

Հասմիկ Ղազարյան
Սոցիալական ցանցերը՝ ուսումնական տարածք

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Նաիրա Ավագյան
Սպասում ենք հաջորդ մեդիաօլիմպիադային

Սոֆյա Այվազյան
Սեբաստացիներս` աշխարհի քաղաքացիներ

Աշոտ Տիգրանյան
Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում

Լիանա Հակոբյան
Մեդիաօլիմպիադա «Գարուն». ամփոփում

Արմինե Գյոնջյան
Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում

Անուշ Ալեքսանյան
Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև

Լուսինե Փաշայան
Մեդիակրթություն. նեթբուքը ուսումնական գործիք

Մերի Գրիգորյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Տաթև Բլեյան
Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք

Նաիրա Դալուզյան
Կայքը որպես ուսումնական միջավայր

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկո-մրցույթը և մեդիա-կրթությունը
Մեր մեդիաընթերցարանը

Ինքնահարցազրույց

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում 2011թ. մայիսի 12-14 կազմակերպվեց «Հեղինակային մանկավարժության հեղինակների ամենամյա» 6-րդ հավաքը: Հավաքի հենց առաջին օրը կրթահամալիրի տնօրեն Աշոտ Բլեյանը հայտարարեց մեդիաընթերցարանի բացման մասին: Այդ ընթեցարանում էլ կազմակերպվեցին հավաքի աշխատանքային նիստերը: Ընթերցարանը գործում է կրթահամալիրի «Մեդիակենտրոնի» տարածքում (Րաֆֆու փ. 57): Մեդիակենտրոնի ամբողջ տարածքում առկա է առանց լարի ինտերնետը:

- Դա ի՞նչ է, մի նոր ինտերնետ ակումբ:
- Ամենևին: Նախ` տարբեր են խնդիրները: Ինտերնետ ակումբները մարդկանց զվարճանքի ցանկությունը բավարարելու միջոցով փող են աշխատում: Այնտեղի համակարգիչներն էլ հատուկ հարմարեցված են խաղերի համար: Այստեղ խնդիրը սովորող և աշխատող մարդու համար աշխատանքային նորմալ պայմանների ապահովումն է: Այսպիսի ընթերցարան հանրապետությունում չես գտնի: Ցանկանում ես աշխատել, բայց տանը հարմար չէ՞: Ոչինչ, վեցրու նեթբուքդ կամ նոթբուքդ մտիր մեդիաընթերցարան, ընտրիր քեզ հարմար սեղան և աշխատիր:

- Բա որ չունե՞մ նոթբուք կամ նեթբուք :
- Ոչինչ, մոտեցիր այն գեղեցիկ աղջկան, անունը Զարուհի է, մեդիաընթերցարանի ղեկավարը, նա քեզ կտրամադրի նեթբուք, հանգիստ աշխատիր, վերջացրու, հանձնիր նեթբուքը և ազատ ես:

- Աշխատելուց հոգնելու դեպքում ի՞նչ կարելի է անել:
- Ընթացքում ցանկանո՞ւմ ես սուրճ խմել, կամ սովա՞ծ ես: Մոտեցիր խոհանոցին: Դրսում հաճելի եղանա՞կ է: Նեթբուքդ վերցրու, գնա պատշգամբ: Ամեն պայման ստեղծված է սովորող և աշխատող մարդու համար:

- Չեմ կողմնորոշվում, թե այսինչ հարցի մասին որտեղից ինֆորմացիա վերցնեմ:
- Այդ հարցի մասին ինֆորմացիա՞ է պետք: Ընթերցարանի կայքերի ցուցակում կգտնես երաշխավորված կայքերի հասցեներ:

- Դասարանցիներով որոշել ենք գնալ կինո «Մոսկվա» մեծ էկրանով ֆիլմ դիտելու:
- Ցականում եք ֆիլմ դիտել մեծ էկրանի՞ն: Համեցե’ք, ընթերցարանի կինոսրահը ձեր տրամադրության տակ է: Կարող եք դիտել ընթերցարանում եղած ֆիլմերից կամ ձեզ հետ բերել ֆիլմը:

- Մեր հասարակական կազմակերպությունը ցանկանում է սեմինար կազմակերպել և հարմար դահլիճ ենք փնտրում:
- Ընթերցարանի նիստերի սրահը հենց դրա համար է:

- Համակարգչային այս ծրագիրը լավ կլիներ, որ սովորեի:
- Շատ արագ կկազմակերպվի ուսուցումը:

- Մեդիաընթերցարանից կարող են օգտվել միայն կրթահամալիրի՞ սովորողներն ու աշխատողները:
- Ընթերցարանի դռները բաց են յուրաքանչյուր մարդու առաջ, ով ցանկանում է աշխատել և սովորել, հարգում է ուրիշների իրավունքները` անկախ նրա քաղաքացիությունից:

Բացվել է 255 անգամ
Կարծիքներ
Hripsime | 2011-06-23 17:50:20
Barev dzez. Nax uzum em voxjunel [email protected] bacman [email protected] SHat hacheli e mer taxamasum nman vayr [email protected], shnorhakalutyun em haytnum dzez dra hamar. Mi harc unem. Ete es chem handisanum dzer krtahamaliri usanoxuhi, apa indz hamar [email protected] [email protected] vcharovi e te voch? ev ete ayo, apa inchqan arje da?
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ