ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 41
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Տաթևիկ Թամազյան
Մեդիան համախմբում է մեզ

Մարգարիտ Հարությունյան
Մեդիամայրենի 5-6-րդ դասարաններում

Մարի Գաբանյան, Զարուհի Առաքելյան
Մեդիագրադարան

Յուրա Գանջալյան
Մեդիաօլիմպիադաներին ներկայացվող անգլերենի առաջադրանքների ստեղծագործական բնույթը



Մեթոդական մշակումներ

Լուսինե Բարսեղյան
Ուսումնական նյութեր Notebook ծրագրով

Լուսինե Մանուկյան
Հանրակրթական դպրոցի ուսումնական համացանց

Հասմիկ Թոփչյան
Մեդիալրագրությունը ինքնակրթություն է

Լուսինե Բուշ
Մեդիա-ինքնակրթություն

Ուսումնական նյութեր

Սուսան Գալստյան
Ասացվածքներ

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Էլեոնորա Հերգնյան
Թոռնիկիս կորեական մանկապարտեզը

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Գևորգ Հակոբյան
Մեր մեդիաընթերցարանը

Անահիտ Հարությունյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման 2-րդ դասարան

Նաիրա Նիկողոսյան
Մեդիաընդունելությունը կրթահամալիրում

Գեղեցիկ Սահակյան
Մեդիաինքնակրթություն

Արուսյակ Վարդանյան
Մեդիան, համացանցը կրթական գործիքներ

Լիլիթ Բաբայան
Մեդիահաշվետվությունը դասավանդողի աշխատանքի և սովորողների կրթության կազմակերպում

Քրիստինե Շահբազյան
Մեդիաինքնակրթություն

Աշոտ Բլեյան
Նոր գինին` նոր տիկի մեջ

Նունե Մովսիսյան
«Անհատական համակարգիչ-դասընկեր» ծրագրի զարգացման հնարավոր ուղղությունները

Շուշան Սողոմոնյան
Մեդիահրատարակչություն

Յուրա Գանջալյան
Մեդիահանրակրթություն… Իսկ ինչու՞ մեդիա

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Նունուֆար Սմբատյան
Շուտասելուկներ

Մերի Առաքելյան
Երաժշտության մեդիաօլիմպիադա «Գարուն»

Գոհար Եղոյան
Մեդիանախագիծ «Բզեզի դպրոցը»

Հասմիկ Ղազարյան
Սոցիալական ցանցերը՝ ուսումնական տարածք

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Նաիրա Ավագյան
Սպասում ենք հաջորդ մեդիաօլիմպիադային

Սոֆյա Այվազյան
Սեբաստացիներս` աշխարհի քաղաքացիներ

Աշոտ Տիգրանյան
Ինքնուսուցում <——> փոխուսուցում = ուսուցում

Լիանա Հակոբյան
Մեդիաօլիմպիադա «Գարուն». ամփոփում

Արմինե Գյոնջյան
Մեդիաինքնակրթություն. աշխարհը մեր ձեռքում

Անուշ Ալեքսանյան
Ուսումնական ֆիլմը որպես ուսուցչի և սովորողի ինքնաստուգման ձև

Լուսինե Փաշայան
Մեդիակրթություն. նեթբուքը ուսումնական գործիք

Մերի Գրիգորյան
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Տաթև Բլեյան
Մեդիաընդունելություն կամ մեդիան` արտացոլանք

Նաիրա Դալուզյան
Կայքը որպես ուսումնական միջավայր

Հասմիկ Նալբանդյան
Էկո-մրցույթը և մեդիա-կրթությունը
Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա

Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա` դասարան,  որի ամենօրյա ուսումնական աշխատանքը ծրագրվում, կազմակերպվում, իրականացվում և ներկայացվում է մեդիատեխնոլոգիաների կիրառմամբ: Մեր ուսումնական աշխատանքում իրենց կարևոր տեղն ունեն թվային ֆոտոխցիկը, ձայնագրիչն ու համակարգիչը և, իհարկե, մեր անբաժանելի ընկեր, համացանցին միացված էլեկտրոնային գրատախտակը, որն օգնում և ավելի հետաքրքիր է դարձնում մեր ուսումնական առօրյան:

Մեդիատեխնոլոգիաները ոչ միայն ավելի գրավիչ են դարձնում ուսումնական պրոցեսն, այլև հնարավորություն են տալիս ուսուցիչ-աշակերտ-ծնող կապն անընդհատ դարձնել:
Անկախ նրանից, թե որտեղ ես, տանը, թե դպրոցում, [email protected] email-ը քեզ կօգնի հիվանդության պատճառով դասից բացակայող երեխային մասնակից դաձնել դասին, անհրաժեշտ տեղեկություններ փոխանցել ծնողին, պատասխանել նրան անհանգստացնող հարցերին:
Իսկ mskh.am կայքը հնարավորություն է տալիս մշտապես տեղեկացված լինելու ո՛չ միայն կրթահամալիրյան, այլև աշխարհում տեղի ունեցող հետաքրքիր միջադեպերին ու փոփոխություններին:

Նույն այդ մեդիամիջոցներն ու ծրագրերը մեզ օգնում են մեր առօրյա գործունեության վերաբերյալ նյութեր և ֆիլմեր պատրաստել, տեղադրել սոցիալական ցանցերում (facebook.com, slideshare.net, youtube.com և այլ), որոնք մեծ հնարավորություններ են ընձեռում, ոչ միայն ծնողին, այլև օտարության մեջ գտնվող հարազատին դիտելու և հպարտանալու իրենց երեխայի հաջողություններով:

Սոցիալական ցանցերից բացի, կրթահամալիրում հաճախակի կազմակերպվող հավաքներն ու ստուգատեսներն էլ են օգնում հանրությանը ներկայացնելու մեր աշխատանքներն ու տեսանյութերը:

Մեդիատեխնոլոգիաների խորացված ուսուցման դասարան-լաբորատորիա` դասարան, որտեղ ժամանակակից տեխնիկական միջոցներն օգտագործելով` ձեռք ես բերում ժամանակին համապատասխան գիտելիքներ, կարողություններ և հմտություններ:

Լաբորատորիա է, որովհետև այդ ամենն իրականացվում է մեր սեփական փորձի միջոցով, և ձեռք են բերվում ժամանակին համապատասխան գիտելիքներ, կարողություններ ու հմտություններ, որոնք մեզ կօգնեն կյանքում ապրելու:

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ