ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 50
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարինե Մկրտչյան, Սոֆյա Գրիգորյան
Երաժշտության ուսուցում. ուսումնական նյութերի, հոլովակների փաթեթ մեդիագրադարանին


Մեդիայի օրենքները

Արմինե Բաբայան
Նախագիծ «Իրավունք + անգլերեն»

Կոնստանտին Նալբանդյան
Էլեկտրոնիկա և ծրագրավորում դասավանդող ուսուցչի կայք

Անուշ Իսկանդարյան
Համացանցն ինձ գործընկեր

Անահիտ Ավագյան
Բնագիտական ուսումնական փաթեթ

Մարգարիտ Սարգսյան, Նվարդ Սարգսյան
«Լուսաստղ». պատանեկան նոր ամսագիր` նոր խնդիրներ, նոր նպատակներ

Մեթոդական մշակումներ

Գայանե Մխիթարյան, Անահիտ Մեժլումյան, Թամարա Սահակյան, Սուսան Սահակյան, Վեներա Խառատյան
Տեսողություն

Լուսինե Հայրապետյան
Մեդիալրագրություն. մի քանի դիտարկում

Անահիտ Աղասյան
Հայրենագիտական մեդիաուղեցույց

Լիլիթ Բաբայան
Հելոուինից ղափամա

Աշխեն Գրիգորյան
Ստացված նախագիծ

Լուսինե Բուշ
Սովորում ենք` երգելով կամ երգում ենք սովորելով

Սիլվա Հարությունյան
Ինչպես է իրականացվում անգլերենի հանրակրթական առարկայական ծրագիրը

Նունուֆար Սմբատյան
Մեր առածանին

Ելենա Սարգսյան
Ճամփորդությունը գիտելիքի ձեռքբերման ձև

Տաթև Մելքոնյան
Թվային գրքի ստեղծում 2-րդ դասարանում

Արմինե Գյոնջյան
Շարունակիր հեքիաթը

Նաիրա Ավագյան
Էլեկտրոնային այբբենարաններ

Յուրա Գանջալյան
Անգլերենի հաղորդակցական կարողությունները զարգացնելու երկու հնարք

Գոհար Բալջյան
Մեր [email protected] ուսումնական տարածքը

Жанна Акопян
Учебные материалы, созданные в программе Notebook

Արուսյակ Վարդանյան
Էլեկտրոնային ընթերցարաններ

Տիգրան Սարգսյան, ՀՈՒԽ նախագծի հեղինակ
Համակարգչային խաղերը ինտեգրացված ուսուցման գործընթացում. հիմնական դպրոց

Ուսումնական նյութեր

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեր դասարանական աուդիոփաթեթները

Կարինե Բախշյան
Նապալեոն Բոնապարտի խնդիրներից

Նվարդ Սարգսյան
Ֆիլմերը որպես ուսուցման միջոց. ռեժիսուրա, կադր, դերասանական խաղ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Սուրբ Սարգիսի տոնը

Раиса Погосян
Соленый праздник Сурб Саркис, веселый Трндез, день св.Валентина…


Գյուտ նշխարաց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Աշոտ Բլեյան
Եկել է ժամանակը

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Հայկազ Մարգարյան
Փորձարարական մանկավարժությունը հնում և այսօր

Վ. Մանտուլենկո
Մեդիակրթությունը ժամանակակից աշխարհում

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Քրիստինե Շահբազյան
Դպրոցի կայքը` ուսումնական տարածք

Մարի Գաբանյան
Մեդիագրադարանը կրթահամալիրում իրականցվող ծրագրերի հիմնական և բաղկացուցիչ մաս

Մերի Գիգորյան
mskh.am` ամենաիսկական իրականությունը

Նաիրա Դալուզյան
Որակյալ կրթությունը ներդրումներ է պահանջում

Նունե Մովսիսյան
Դիջիթեքյան պատմություն

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Հասմիկ Ղազարյան
Ազատ ժամանակ. պե՞տք է արդյոք

Լուսինե Ղարախանյան
Մանկավարժական կոնֆլիկտների լուծման ուղիներ

Կոնստանտին Շերեմետև
Սերտում

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Թամար Ղահրամանյան
mskh.am-ը ուսումնական միջավայր

Սեդա Խաչատրյան
Մեդիա՝ կրթություն բոլորով

Элеонора Ергнян
Интерактивная доска в школе

Վեներա Խառատյան
Կյանքը հենց քիմիան է…
Ֆիլմերը որպես ուսուցման միջոց. ռեժիսուրա, կադր, դերասանական խաղ

Մեր ժամանակներում ինֆորմացիայի փոխանակման և ճաշակի ձևավորման գործում մեծ տեղ են զբաղեցնում համացանցը և հեռուստաընկերությունները:

Հեռուստաընկերությունները, մեծ մասամբ, մեզ ներկայացնում են կյանքի ամենավատ կողմերը, հանցագործությունների և արհավիրքների պատմություններ, անճաշակ և դատարկ երաժշտություն, որակից ու իմաստից դուրս հաղորդաշարեր: Ճաշակի ձևավորման գործում մեծ տեղ է հատկացվում նաև ֆիլմերին:

Հեռուստաընկերությունները մեզ ներկայացնում են հիմնականում անորակ հոլիվուդյան ֆիլմեր, որոնց կյանքի տևողությունը շատ քիչ է՝ առավելագույնը մի քանի տարի: Իսկ լուրջ ֆիլմերը, որոնք ստեղծվում են ավելի լուրջ մարդկանց կողմից, ցավոք սրտի, հասու են լինում մարդկանց մի փոքր խմբի միայն, որոնք հիմնականում կա՛մ մասնագետներ են, կա՛մ իսկական ֆիլմերի սիրահարներ: Ներկայիս հոլիվուդյան ֆիլմերում առաջնահերթությունը տրվում է համակարգչային գրաֆիկային, վիզուալ էֆեկտներին` դրանով իսկ հետին պլանում թողնելով դերասանական խաղն ու օպերատրական լուծումները: Դրա վառ ապացույցն է «Օսկար» մրցանակաբաշխությունը:

Կրթական խնդիր է նաև հեռուստատեսային ցածրորակ եթերներից երիտասարդությանը մի փոքր շեղելը ու բարձրարժեք կինոարվեստին հաղորդակից դարձնելը: Ոչ մի գրավոր խոսք չի թողնում այդքան մեծ ազդեցություն, որքան վիզուալ արվեստը:

Կինոյի պատմության մեջ կան 12 ֆիլմեր, որոնք կինոքննադատների և կինոսերների կողմից համարվում են լավագույնները. մինչ այսօր չեն ստեղծվել նրանց գերազանցող այլ ֆիլմեր: Այդ ֆիլմերի մեծ մասը համր ֆիլմեր են՝ չկա ձայն, առոգանություն, հետևաբար միտքը, տրամադրությունը, հույզերը փոխանցելու համար շեշտը դրվում է դերասանական խաղի, դիմախաղի և օպերատրական տարբեր լուծումների վրա:

Չունենալով ժամանակակից, հզոր, մեծ հնարավորություններով տեխնիկա` ֆիլմերում կարողացել են ստեղծել և՛ ազդեցիկ կադրեր, և՛ օպերատրական բավական հաջող լուծումներ, և՛ լարվածություն, և՛ ծիծաղ: Այս ֆիլմերը կարող են ծառայել ինչպես հաջող դպրոց արդեն նոր հնարավորություններով, նոր ֆիլմեր ստեղծողների՝ ապագա ռեժիսորների, դերասանների, օպերատորների համար, այնպես էլ` սովորական կինոսիրողների համար՝ որպես առանցքային նմուշ:

Հանրակրթական Դիջիթեք 2012-ի շրջանակում փորձել եմ լավագույն համարվող այդ ֆիլմերը ներկայացնել փոքր հոլովակով։ Եթե այս փոքրիկ ֆիլմը դիտելուց հետո գոնե մի քանի սովորող ցանկություն ունենա գտնելու այս ֆիլմերը և դիտելու, ուրեմն գործը հաջողել է: Կարծում եմ՝ 13 կարճ րոպեների ընթացքում ֆիլմերի առավել հաջողված մասերը ցուցադրելը ավելի լավ արդյունք կունենա, քան երեք էջանոց գրախոսությունը։

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ