ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 50
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարինե Մկրտչյան, Սոֆյա Գրիգորյան
Երաժշտության ուսուցում. ուսումնական նյութերի, հոլովակների փաթեթ մեդիագրադարանին


Մեդիայի օրենքները

Արմինե Բաբայան
Նախագիծ «Իրավունք + անգլերեն»

Կոնստանտին Նալբանդյան
Էլեկտրոնիկա և ծրագրավորում դասավանդող ուսուցչի կայք

Անուշ Իսկանդարյան
Համացանցն ինձ գործընկեր

Անահիտ Ավագյան
Բնագիտական ուսումնական փաթեթ

Մարգարիտ Սարգսյան, Նվարդ Սարգսյան
«Լուսաստղ». պատանեկան նոր ամսագիր` նոր խնդիրներ, նոր նպատակներ

Մեթոդական մշակումներ

Գայանե Մխիթարյան, Անահիտ Մեժլումյան, Թամարա Սահակյան, Սուսան Սահակյան, Վեներա Խառատյան
Տեսողություն

Լուսինե Հայրապետյան
Մեդիալրագրություն. մի քանի դիտարկում

Անահիտ Աղասյան
Հայրենագիտական մեդիաուղեցույց

Լիլիթ Բաբայան
Հելոուինից ղափամա

Աշխեն Գրիգորյան
Ստացված նախագիծ

Լուսինե Բուշ
Սովորում ենք` երգելով կամ երգում ենք սովորելով

Սիլվա Հարությունյան
Ինչպես է իրականացվում անգլերենի հանրակրթական առարկայական ծրագիրը

Նունուֆար Սմբատյան
Մեր առածանին

Ելենա Սարգսյան
Ճամփորդությունը գիտելիքի ձեռքբերման ձև

Տաթև Մելքոնյան
Թվային գրքի ստեղծում 2-րդ դասարանում

Արմինե Գյոնջյան
Շարունակիր հեքիաթը

Նաիրա Ավագյան
Էլեկտրոնային այբբենարաններ

Յուրա Գանջալյան
Անգլերենի հաղորդակցական կարողությունները զարգացնելու երկու հնարք

Գոհար Բալջյան
Մեր [email protected] ուսումնական տարածքը

Жанна Акопян
Учебные материалы, созданные в программе Notebook

Արուսյակ Վարդանյան
Էլեկտրոնային ընթերցարաններ

Տիգրան Սարգսյան, ՀՈՒԽ նախագծի հեղինակ
Համակարգչային խաղերը ինտեգրացված ուսուցման գործընթացում. հիմնական դպրոց

Ուսումնական նյութեր

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեր դասարանական աուդիոփաթեթները

Կարինե Բախշյան
Նապալեոն Բոնապարտի խնդիրներից

Նվարդ Սարգսյան
Ֆիլմերը որպես ուսուցման միջոց. ռեժիսուրա, կադր, դերասանական խաղ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Սուրբ Սարգիսի տոնը

Раиса Погосян
Соленый праздник Сурб Саркис, веселый Трндез, день св.Валентина…


Գյուտ նշխարաց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Աշոտ Բլեյան
Եկել է ժամանակը

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Հայկազ Մարգարյան
Փորձարարական մանկավարժությունը հնում և այսօր

Վ. Մանտուլենկո
Մեդիակրթությունը ժամանակակից աշխարհում

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Քրիստինե Շահբազյան
Դպրոցի կայքը` ուսումնական տարածք

Մարի Գաբանյան
Մեդիագրադարանը կրթահամալիրում իրականցվող ծրագրերի հիմնական և բաղկացուցիչ մաս

Մերի Գիգորյան
mskh.am` ամենաիսկական իրականությունը

Նաիրա Դալուզյան
Որակյալ կրթությունը ներդրումներ է պահանջում

Նունե Մովսիսյան
Դիջիթեքյան պատմություն

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Հասմիկ Ղազարյան
Ազատ ժամանակ. պե՞տք է արդյոք

Լուսինե Ղարախանյան
Մանկավարժական կոնֆլիկտների լուծման ուղիներ

Կոնստանտին Շերեմետև
Սերտում

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Թամար Ղահրամանյան
mskh.am-ը ուսումնական միջավայր

Սեդա Խաչատրյան
Մեդիա՝ կրթություն բոլորով

Элеонора Ергнян
Интерактивная доска в школе

Վեներա Խառատյան
Կյանքը հենց քիմիան է…
mskh.am` ամենաիսկական իրականությունը

 

Համակարգիչ, պրոյեկտոր, գրատախտակ, ձայնագրիչ, ֆոտոխցիկ, կայք. կարելի է շարունակել ... Ավելացնում ենք «կրթություն» և փորձում եզրեր գտնել: Գուցե ոմանք միանգամից գտան, ոմանք էլ մտածում են` կա՞ արդյոք:  Հավատացնում եմ` կա´: Սրանք այն գործիքների մի մասն են, որոնք գործածվում են մեր կրթահամալիրի յուրաքանչյուր դպրոցում, յուրաքանչյուր դասարանում:

Շատերը կմտածեն՝ ձայնագրիչն ու  սովորողը, ֆոտոխցիկն ու սովորողը ինչ կապ ունեն իրար հետ: Ունեն` այն էլ ինչպես: Կարծում եք, թե այդ գործիքը միայն լրագրողինն է կամ նկարչի՞նը. մենք էլ ենք լրագրողներ, մենք էլ ենք նկարիչներ: Բա մեր մասին ո՞վ պիտի պատմի:  Ձայնագրում ենք մեր անցած ստեղծագործությունները ու դարձնում ռադիոթատրոն, ձայնագրում ենք մեր տատիկներին, նկարում նրանց `  բա տատիկս ուրիշ ի՞նչ կերպ գա մեր դպրոց: Ահա Լիան. վերցրեց ձայնագրիչը և՝ ուղիղ տատիկի մոտ։ Իսկ թե ինչ է ստացվել, տե´ս այստեղ:

Լավ` սա ձայնագրիչն ու ֆոտոխցիկը: Բա համակարգիչը. մեր ստեղծած, հորինած, բոլոր նյութերը եփվում են համակարգչով ու դառնում, ուսուցողական, ճանաչողական, տեղեկատվական ֆիլմեր, հետաքրքիր այլ նյութեր: Մեր եփած նյութերը որտե՞ղ ցուցադրենք, ինչպե՞ս անենք, որ բոլորը համտեսեն: Նարեկի եփած նյութն էլ հենց այստեղ է` տե´ս ինչքան համեղ է:

Դրա մասին էլ պատմենք: Ունենք մի հրաշալի, հեքիաթային էլ չգիտեմ ինչպես ասել (մնացածը ձեզ եմ թողնում) ուսուցողական աշխարհ: Այդ աշխարհում ես եմ, դու ես,  բոլորն են: Հենց այդ աշխարհում էլ քեզ սպասում են մեր ստեղծածներն ու մենք: Սա մեր վիրտուալ աշխարհն է, որը այնքան մոտ է իրականությանը, կարելի է ասել իրականից ու կենդանիից չի էլ տարբերվում:

Իսկ եթե ուզում ես իրականը տեսենել` արի մեզ մոտ, բայց հավատացած եղիր, որ mskh.am-ը ամենաիսկական իրականությունն է: Բոլորս պատմում ենք. մեծից փոքր, պատմում ենք անգլերեն, հայերեն, ռուսերեն, երգելով, պարելով ...
Տե´ս,  թե ինչպես ենք անում:

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ