ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 50
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Մարինե Մկրտչյան, Սոֆյա Գրիգորյան
Երաժշտության ուսուցում. ուսումնական նյութերի, հոլովակների փաթեթ մեդիագրադարանին


Մեդիայի օրենքները

Արմինե Բաբայան
Նախագիծ «Իրավունք + անգլերեն»

Կոնստանտին Նալբանդյան
Էլեկտրոնիկա և ծրագրավորում դասավանդող ուսուցչի կայք

Անուշ Իսկանդարյան
Համացանցն ինձ գործընկեր

Անահիտ Ավագյան
Բնագիտական ուսումնական փաթեթ

Մարգարիտ Սարգսյան, Նվարդ Սարգսյան
«Լուսաստղ». պատանեկան նոր ամսագիր` նոր խնդիրներ, նոր նպատակներ

Մեթոդական մշակումներ

Գայանե Մխիթարյան, Անահիտ Մեժլումյան, Թամարա Սահակյան, Սուսան Սահակյան, Վեներա Խառատյան
Տեսողություն

Լուսինե Հայրապետյան
Մեդիալրագրություն. մի քանի դիտարկում

Անահիտ Աղասյան
Հայրենագիտական մեդիաուղեցույց

Լիլիթ Բաբայան
Հելոուինից ղափամա

Աշխեն Գրիգորյան
Ստացված նախագիծ

Լուսինե Բուշ
Սովորում ենք` երգելով կամ երգում ենք սովորելով

Սիլվա Հարությունյան
Ինչպես է իրականացվում անգլերենի հանրակրթական առարկայական ծրագիրը

Նունուֆար Սմբատյան
Մեր առածանին

Ելենա Սարգսյան
Ճամփորդությունը գիտելիքի ձեռքբերման ձև

Տաթև Մելքոնյան
Թվային գրքի ստեղծում 2-րդ դասարանում

Արմինե Գյոնջյան
Շարունակիր հեքիաթը

Նաիրա Ավագյան
Էլեկտրոնային այբբենարաններ

Յուրա Գանջալյան
Անգլերենի հաղորդակցական կարողությունները զարգացնելու երկու հնարք

Գոհար Բալջյան
Մեր [email protected] ուսումնական տարածքը

Жанна Акопян
Учебные материалы, созданные в программе Notebook

Արուսյակ Վարդանյան
Էլեկտրոնային ընթերցարաններ

Տիգրան Սարգսյան, ՀՈՒԽ նախագծի հեղինակ
Համակարգչային խաղերը ինտեգրացված ուսուցման գործընթացում. հիմնական դպրոց

Ուսումնական նյութեր

Մանուշակ Աբրահամյան
Մեր դասարանական աուդիոփաթեթները

Կարինե Բախշյան
Նապալեոն Բոնապարտի խնդիրներից

Նվարդ Սարգսյան
Ֆիլմերը որպես ուսուցման միջոց. ռեժիսուրա, կադր, դերասանական խաղ

Ծիսական տոնացույց

Նունե Մովսիսյան
Սուրբ Սարգիսի տոնը

Раиса Погосян
Соленый праздник Сурб Саркис, веселый Трндез, день св.Валентина…


Գյուտ նշխարաց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Աշոտ Բլեյան
Եկել է ժամանակը

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Հայկազ Մարգարյան
Փորձարարական մանկավարժությունը հնում և այսօր

Վ. Մանտուլենկո
Մեդիակրթությունը ժամանակակից աշխարհում

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Քրիստինե Շահբազյան
Դպրոցի կայքը` ուսումնական տարածք

Մարի Գաբանյան
Մեդիագրադարանը կրթահամալիրում իրականցվող ծրագրերի հիմնական և բաղկացուցիչ մաս

Մերի Գիգորյան
mskh.am` ամենաիսկական իրականությունը

Նաիրա Դալուզյան
Որակյալ կրթությունը ներդրումներ է պահանջում

Նունե Մովսիսյան
Դիջիթեքյան պատմություն

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

Հասմիկ Ղազարյան
Ազատ ժամանակ. պե՞տք է արդյոք

Լուսինե Ղարախանյան
Մանկավարժական կոնֆլիկտների լուծման ուղիներ

Կոնստանտին Շերեմետև
Սերտում

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

ԱՐՁԱԳԱՆՔ

Թամար Ղահրամանյան
mskh.am-ը ուսումնական միջավայր

Սեդա Խաչատրյան
Մեդիա՝ կրթություն բոլորով

Элеонора Ергнян
Интерактивная доска в школе

Վեներա Խառատյան
Կյանքը հենց քիմիան է…
Դպրոցի կայքը` ուսումնական տարածք

 

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում ուսումնական գործընթացը ամենուր է, նաեւ դպրոցի կայքում։ mskh.am -ը մեզ համար ուսումնական տարածք է, որտեղ մենք անընդհատ ենք` թե ուսումնական պարապմունքների ընթացքում, թե տանը: Յուրաքանչյուր դաս սկսվում կամ ավարտվում է կայքի քննարկմամբ: Կայքը մեզ եւ սովորողներին հնարավորություն է ընձեռում սովորելու, արտահայտելու մտքեր, կարծիքներ, ձեւավորելու գեղագիտական ճաշակ, հարստացնելու գիտելիքները, տեղեկանալու կրթահամալիրում իրականացվող իրադարձություններին` մնալով վերջիններիս կիզակետում, ձեռք բերել օր օրի համալրվող թվային միջոցներից օգտվելու կարողություններ եւ հմտություններ:

Դպրոց-պարտեզ ենթակայքում 5-6-րդ դասարանցիներն  իրենց անհատական էջերից տեղադրում են տնային հանձնարարություններ,  ամենամսյա, կիսամյակային, տարեկան հաշվետվություններ, ֆիլմեր, ռադիոլուրեր, կարծիքներ: Հանձնարարությունները կատարում են սիրով, քանի որ բխում է  իրենց ցանկություններից և հետաքրքրություններից:

Նշեմ, որ մեզ համար շատ հարազատ տարածք է  դարձել http://gradaran.mskh.am/-ը, որտեղից մենք էլեկտրոնային գրքեր, նյութեր ենք ընտրում, ընթերցում, սովորում, քննարկում:

Նոյեմբեր ամսին, օրինակ, 5-րդցիներն ընթերցեցին  Ռասպեի «Մյունհաուզենի արկածները»։ Եթե գիրքը թվայնացված չլիներ, ամբողջ դասարանը չէր կարող գտնել և միաժամանակ կարդալ։ Իսկ մեդիագրադարանից օգտվելով՝ ոչ միայն միասին ընթերցեցինք, այլ նաև որոշեցինք ստեղծել նոր ծիծաղաշարժ, հորինովի արկածներ՝ մեր մյունհաուզենյան արկածները: Պատմությունները կայքում տեղադրելուց հետո ներկայացրեցինք շարքը Հանրակրթական Դիջիթեք 2012-ին: Այս շարքով փորձելու ենք ցույց տալ սովորողի կողմից կայքի գործածումը որպես ուսումնական տարածք` սկսած էլեկտրոնային ընթերցանությունից, թվային միջոցների գործածումից, ստեղծագործելու կարողությունից մինչև անհատական  էջերից  աշխատանքների տեղադրումը կայքում, կայքի սպասարկման տեխնիկական կարողություններ:

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ