ՍԿԻԶԲ ԱՐԽԻՎ ԽՈՐԱԳԻՐ
 
ԴՊԻՐ 33
ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

Ուսումնական բնագավառներ

Լեո
Ղազարոս Աղայան

Ա. Խինչին
Խորհրդային երիտասարդության բազմակողմանի, իրական կրթություն

Նունե Մովսիսյան
Գրականության դասագրքի մեր մոդելը` հեղինակի գիրք + լեզվադարան + ձայնադարան + տեսադարան

Մերի Առաքելյան
Երաժշտությունը միջին դպրոցում

Մեթոդական մշակումներ

Գեղեցիկ Սահակյան
Էլեկտրոնային խաղերը` որպես մաթեմատիկական խնդիրների լուծման միջոց

Արմինե Գյոնջյան
Նախաթվային և նախաայբբենական շրջան. նախագիծ

Դավիթ Մինասյան
Հաշվարկման համակարգեր

Ուսումնական նյութեր

Ժաննա Հակոբյան
Фразеологизмы о животных

Պաուլո Կոելիո
Լույսի զինվորի գիրքը

Պաուլո Կոելիո
Խորհուրդներ լեռնային գագաթները բարձրացողներին

Ծիսական տոնացույց

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ

Մարկոս Էլիոս Ավրելիոս Վերոս
Ինքս ինձ հետ մենակ

Մարիա Մոնտեսորի
Երեխայի տունը

ՏԱՐԲԵՐ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Սարգիս Գալոյան
Ֆինլանդիայի հանրակրթական համակարգը (1)

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԸ

Արմինե Թոփչյան
Ուսումնական գործունեության ուսումնասիրության արդյունքների արձանագրում-ամփոփումը` որպես գնահատման արդյունավետ միջոց

Նաիրա Նիկողոսյան
Ստեղծագործական բաց հավաք

ՓՈՔՐԵՐՆ ՈՒ ՄԵԾԵՐԸ (մանկավարժական ակումբ)

ԱՐՁԱԳԱՆՔ
Ուսումնական գործունեության ուսումնասիրության արդյունքների արձանագրում-ամփոփումը` որպես գնահատման արդյունավետ միջոց

Նախագծի նպատակն է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում իրականացվող հեղինակային մանկավարժության ծրագրերում հաջորդ քայլերն անելուց առաջ ընթացքն ուսումնասիրել, արձանագրել, ամփոփել , արդյունքը ցուցադրել և գնահատել:
 «Տեխնոլոգիա» դասընթացը հնարավորություն է տալիս սովորողներին մասնակից դարձնելու այս աշխատաքների իրականացմանը, որի ընթացքում նրանք ձեռք են բերում, գործածում, զարգացնում տեխնոլոգիական հմտություններ (լուսանկարում, տեսանկարում, ձայնագրում, մոնտաժում, համացանցի կիրառում): Արդյունքում ունենում ենք

  • տեխնոլոգիական (մեդիա-թվային) հմտություններ կիրառող, անըդհատ զարգացնող սովորող
  • կրթահամալիրի աշխատանքների, ուսումնական գործունեության ուսումնասիրություն-լուսաբանում:

Ուսումնասիրության ենթակա առարկայի ընտրությունը կատարվում է կա´մ ըստ կրթահամալիրի տնօրենի, մանկավարժության կենտրոնի նախաձեռնության, կա´մ ըստ ուսուցողական ծրագրի ղեկավարի պատվերի, կա´մ ըստ սովորողների նախասիրությունների: Թեմայի ընտրությունից հետո կատարվում է աշխատանքի պլանավորում, բաժանում, աշխատանքային խմբերի ձևավորում, խմբերում նշանակվում են պատասխանատուներ, ընտում ենք անհրաժեշտ գործիքներ (թվային):

Ընտրում ենք ուսումնասիրման առարկան, նշում տրամադրվող ժամանակահատվածը և կիրառվող մեթոդները` դիտարկում, հարցում ([email protected] համակարգի միջոցով), փաստաթղթերի վերլուծություն: Մի դեպքում սովորողն (սովորողների խումբը կամ գործունեությունը) ուսումնասիրության առարկան է, մյուսում նա ընդգրկված է ուսումնասիրության իրականացման (հատկապես «դիտարկում» փուլի) աշխատանքներում, որի ընթացքում թվային միջոցները գործածում է որպես ուսումնական գործիքներ և համակարգչային ծրագրերի կիրառմամբ` ձեռք բերելով տեխնոլոգիական հմտություններ, ստեղծում տեսաֆիլմ:

Արդյունքները հրապարակվում են համացանցում (mskh.am, YouTube, Facebook):

Բացվել է 255 անգամ
???????@Mail.ru ՍԿԻԶԲ | ԱՐԽԻՎ | ԽՈՐԱԳԻՐ | ԿԱՊ

© 2007-2010 «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ