Jump to Navigation
1 (161), 2021թ. հունվար
Յուրա Գանջալյան
Սովորողների գնահատման միջազգային ծրագիր(PISA). այլոց փորձի ուսումնասիրություն
Արմեն Գևորգյան
«Չերաշխավորված հանգստություն» կամ բարի գալուստ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
Լուսինե Մամիկոնյան
Կրթահամալիրի միասնական փոխադրամիջոցը՝ ուսումնական ծրագրի բաղկացուցիչ
Մարգարիտ Սարգսյան
Հաշվետու պատումը՝ նորը սկսելու սկիզբ
Աշոտ Բլեյան
Ամենակարեւոր բանը սերունդների համակեցությունն է
Լիանա Հակոբյան
«Մաթեմատիկա» ամսագրի ծնունդը
Մարինե Ամիրջանյան
Լեզվաբանական ամսագիր
Հասմիկ Թոփչյան
Հեղինակային մանկավարժության հնարավորություններն անսպառ են
Մերի Սարգսյան
Նախասիրություններն ուշադրություն են սիրում
Էլյա Գրիգորյան
Մի թատրոնի պատմություն
Նաիրա Նիկողոսյան
«Ամանոր 2021 ուսումնական նախագիծը» կրթահամալիրի Արևելյան դպրոցում
Հարցազրույց Միխայիլ Միխայլովիչ Պոստնիկովի հետ
Մարգարիտ Սարգսյան
Կրթահամալիրի տարեկան հաշվետվությունը՝ մանկավարժական փորձի փոխանցման, ցուցանիշների ներկայացման ձև
Հայկուհի Հովհաննիսյան
Մուտք գինու աշխարհ՝ նոր կյանքի արշալույս
Քնարիկ Ներսիսյան
Դպրոցն ինչպես եկեղեցի
Շալվա Ամոնաշվիլի
Ինչպես սիրել երեխաներին (Ինքնավերլուծության փորձ)
Դանիել Պենակ
IV.Դու դա միտումնավոր ես անում
Search form
Որոնել
Դպիր TV
Հեռավար-առցանց ուսուցում
Մանկավարժական մոտեցումներ
Մեթոդական մշակումներ
Կրթական աստիճան
Միջնակարգ
Հիմնական
Տարրական
Նախադպրոցական
Մասնագիտական կրթություն
Արձագանք
Տեսադաս
Ուսումնական նյութեր
Ուսումնական նախագիծ
Ընթերցարան
Խնդրագիրք
Ուսումնական բնագավառներ
Խոսքի մշակույթ
Գրականություն
Օտար լեզու
Պատմություն, հասարակագիտություն
Մաթեմատիկա, բնական գիտություններ
Գրքեր
Հեղինակ
Արխիվ
2021
161
Dpir 2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Дпир 2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
დპირ 2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
Dpir (Deutsch)
員
Կլոր սեղան
mskh.am
Մեդիագրադարան
Աշոտ Բլեյանի բլոգը
«Դպիրի» facebook էջը
Հաշվիչ